1
Vraag
2
Reacties
Richy

Level 1
  • 26Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Opties muur bevestiging

Voor de slaapkamer wil ik de MB Next graag plat aan de muur bevestigen.
Voor oa PS4 en Switch zijn daar oplossingen voor van bijv Vebos.
Bestaat er ook al een nette oplossing voor de MB Next om dit te doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Richy
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb gisteren nog even gesproken met Vebos. Zij verwachten dat ze in de komende 2 maanden een oplossing voor de MB Next gaan maken.
Ben benieuwd. Even afwachten dus ....

Bekijk in context

3 Reacties 3
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes
Er missen simpelweg een stuk of drie/vier uitsparingen en een muurbevestigingssjabloon (wall mount template), zoals gebruikelijk bij modems en switches. Waarschijnlijk is dit bij het ontwerp over het hoofd gezien, omdat men nog altijd er van uit gaat dat je een afstandsbediening op een apparaat moet richten en de IR-sensor aan de voorkant zit.

Ik zie voor de rest geen voorzieningen. Als er in een volgende versie van de Next geen voorziening voor wordt gemaakt, dan ben je afhankelijk van creatieve fabrikanten die hier een markt inzien. Ik ben daarvan niet op de hoogte, want nooit naar gezocht. Of zelf knutselen, zolang je niet zelf in het apparaat gaat boren en het apparaat zijn warmte vrij kan. Een simpel zelf te maken 'tuigje' opgehangen aan een schroef kan al wonderen doen, want als de Next eenmaal draait is fysiek contact nauwelijks meer nodig. Fraai is anders natuurlijk.
Richy
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb gisteren nog even gesproken met Vebos. Zij verwachten dat ze in de komende 2 maanden een oplossing voor de MB Next gaan maken.
Ben benieuwd. Even afwachten dus ....
RickNL

Level 6
  • 91Posts
  • 4Oplossingen
  • 18Likes
Ik heb dit opgelost door de Mediabox Next met tie-wraps aan de achterkant van de tv vast te maken (remote is immers radiografisch, dus de next hoeft niet in het zicht te staan). Moet je een beetje creatief zijn, maar meestal zitten er aan de achterkant van de tv wel ventilatieroosters waar (kleine) tie-wraps doorheen kunnen. Als je een paar tie-wraps aan elkaar vastmaakt zit de mediabox stevig vast. Hij weegt nl. niet zoveel en is vrij compact.

Alleen even opletten qua warmteontwikkeling dat je de fan niet precies voor een warm gedeelte van de tv positioneert, want dan gaat de fan door de warmte hoorbaar blazen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic