HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
De ziggo go app op zowel mijn Apple TV 4e generatie als op mijn Sony TV start enorm traag op.
Dit speelt al een poos. Kan gerust even wat anders gaan doen, voordat alles werkt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is opgelost. Heb de oude App verwijdert van Apple TV en daarna opnieuw geïnstalleerd waarmee het probleem is opgelost. Had ik eerder kunnen bedenken
Dag @Bertys1
Hoe maken uw Apple TV en uw Sony TV verbinding met het modem; via een netwerkkabel of via uw draadloze netwerk?
Alle twee met netwerk aansluiting
Dag @Bertys1
Ik vind het nogal typisch dat ZiggoGo TV op zowel de Sony SmartTV als AppleTV traag opstarten. Het zijn namelijk twee totaal verschillende apparaten die werken op twee totaal verschillende besturingssystemen, maar wèl met hetzelfde issue.
Dan blijf ik tóch denken aan de netwerkaansluitingen en dan kom ik op de vraag van @Vincent : welk type utp-kabels zijn er gebruikt (dat staat meestal op de kabel geprint) en zit er nog een switch tussen en zo ja; welke switch?
@Vincent dank je voor de tag.
Ik heb geen last van trage start op de AppleTV 4K 5e generatie
Wat je kan doen is even ne TV en de AppleTV paar minuten stroomloos maken dan opnieuw opstarten. Hier ook op AndroidTV Chromecast 2022 geen last. Maar die staat op een Wifi Stopcontact
@Bertys1 Ik heb ook de Ziggo GO op mijn Apple TV staan en ervaar daar geen probleem mee. Ik heb mijn Apple TV zelfs via wifi verbonden. Go app start normaal op, vrij snel en heb nooit haperingen. Wel vind ik het beeld iets minder mooi dan rechtstreeks via de kabel of het is verbeelding.
Je kunt eens kijken in de instellingen van de apple tv bij de apps of dat op automatisch updaten staat ingeschakeld. Dat geldt eveneens voor de firmware van de apple tv zelf. Loop alle instellingen eens door. Misschien is er net een update bezig op het moment dat jij wilt inschakelen?
Of probeert de app in te loggen en lukt dat niet en blijft maar hangen?
En verder de tips toepassen die eerder in dit topic zijn gegeven.
Mocht ik verder nog een helder idee krijgen dan meld ik het.
Is opgelost. Heb de oude App verwijdert van Apple TV en daarna opnieuw geïnstalleerd waarmee het probleem is opgelost. Had ik eerder kunnen bedenken
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...