Ik heb een Next box aangesloten op Samsung tv. Vanuit de samsung geluid via Bose 700.
als ik de alles uitschakel via de next afstandsbediening start deze minimaal 5 keer automatische alles op. Ziwel bij aan als uitzetten. Hij doet dit sinds een maand of 2. Voorheen nooit last gehad. Als ik de bose liskoppel is niets aan de hand.
wie kan mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
In de Bose app ( als ik me dat goed herinner ) heb je een optie om CEC aan en of uit te zetten ? zet dat uit of iets wat er op lijkt .
Bedankt, dit was de oplossing!!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Dan zou je bijna denken dat de Bose de dader is......heb je alles en in het bijzonder de Bose al een keer van de stroom afgehaald voor 30 seconden en daarna alles weer aangezet ? zo nee probeer het is.
Algemene Reboot wil wel eens helpen.
Dank voor je reactie, maar dat heb ik idd al vaker geprobeerd.
In de Bose app ( als ik me dat goed herinner ) heb je een optie om CEC aan en of uit te zetten ? zet dat uit of iets wat er op lijkt .
Speel eens met de instellingen inz alles met 1 knop uit/aanzetten in het menu van de next. zet bv cec aan op tv en bose en alles met 1 knop inz next uit. en etc...
Bedankt, dit was de oplossing!!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.