Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil je onderstaande instellingen doorvoeren?
Frequentie: 47400, 474000 of 474
Netwerk-ID: 5555 of 05555
Modulatie: 64-QAM
Symboolsnelheid: 6875
Je tv geeft aan hoeveel nullen je moet invullen tijdens de installatie.
Heb je een Philips tv uit de 6000 serie?
Philips-tv's uit 2010 en tv's uit de 6000 serie of hoger met bouwjaar 2011 kunnen met netwerk-ID 5555 de zenders niet onthouden. Hierdoor zou je om de paar dagen naar nieuwe zenders moeten zoeken en dat is natuurlijk erg onhandig. Daarom hebben we voor deze Philips-tv's andere netwerk-ID's beschikbaar. Heb je een nieuwere Philips-tv? Gebruik dan altijd netwerk-ID 5555.
Zijn de bovenstaande instellingen niet de juiste voor jou?
Televisies van Philips hebben verschillende menu's. Om erachter te komen welke instructies je dan nodig hebt, kun je het beste kijken op de site.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Willem-A wrote:
De frequentie is afhankelijk van de gebruikte CI module. Wellicht kom je hiermee verder?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/activeringscode-frequentie-netwerk-id-instellen/#Via%20een%20CI%2B%20module
Wil je onderstaande instellingen doorvoeren?
Frequentie: 47400, 474000 of 474
Netwerk-ID: 5555 of 05555
Modulatie: 64-QAM
Symboolsnelheid: 6875
Je tv geeft aan hoeveel nullen je moet invullen tijdens de installatie.
Heb je een Philips tv uit de 6000 serie?
Philips-tv's uit 2010 en tv's uit de 6000 serie of hoger met bouwjaar 2011 kunnen met netwerk-ID 5555 de zenders niet onthouden. Hierdoor zou je om de paar dagen naar nieuwe zenders moeten zoeken en dat is natuurlijk erg onhandig. Daarom hebben we voor deze Philips-tv's andere netwerk-ID's beschikbaar. Heb je een nieuwere Philips-tv? Gebruik dan altijd netwerk-ID 5555.
Zijn de bovenstaande instellingen niet de juiste voor jou?
Televisies van Philips hebben verschillende menu's. Om erachter te komen welke instructies je dan nodig hebt, kun je het beste kijken op de site.
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds een Ziggo-monteur langs is geweest voor het opnieuw/beter instellen van mijn internetverbinding doet mijn Philips tv in de woonkamer het niet meer. Bij het instellen van de zenders krijg ik de foutmelding Onjuiste netwerkfrequentie terwijl ik de goede gegevens invoer. Ook op een andere tv in een andere kamer werkt TV niet via de reguliere kabel (wel via het nieuwe Ziggo kastje).
@DeRaket Als ik het mij goed herinner, toont een Philips TV deze foutmelding als geen signaal aanwezig is. In je eerder aangemaakte topic waren een verouderde splitter + multitaps en een groot aantal TV-kabels zichtbaar op deze foto. Ik stelde je toen nog de vraag in hoeverre dit nog in gebruik is. Kun je een nieuwe foto van de coaxinstallatie in de meterkast plaatsen?
@DeRaket Gebruik je een CI+ module met smartcard of geen?
Televisie installeren met en zonder smartcard en/of kastje | Klantenservice | Ziggo
Kun je eens kijken of de coax kabel wel verbonden is op de juiste plaatsen in je woning en meterkast?
Bij deze de foto. Volgens mij is er niets veranderd aan de bekabeling naar de diverse kamers.
ik gebruik in mijn woonkamer een CI+ module
volgens mij zit het probleem in/ bij de hoofdaansluiting omdat ik op meerdere kamers geen signaal heb
Zo te zien is op de kabel naar de versterker (GHV 20-65, deze is overigens ook verouderd) een nieuwe IEC connector geplaatst, mogelijk maakt deze geen goed contact met de kabel. Heb je toevallig een IEC/F-kabel groen/rood beschikbaar om de versterker op de splitter (POA-254) aan te sluiten? De 4-wegsplitter zou eigenlijk een 2-wegsplitter moeten zijn die tussen de versterker en de twee multitaps aangesloten is.
super, met een andere kabel is het gelukt. veel dank
Fijn om te lezen en graag gedaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.