Gallie
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Opnieuw inloggen via Google??

Hallo allemaal,

 

Sinds vandaag kan ik niet langer dan ± 10 minuten naar de TV, YouTube of Videoland kijken. Na deze 10 minuten stopt het programma en moet er opnieuw ingelogd worden in Google (zie foto). Ik heb de Ziggo Next in de fabrieksinstellingen gezet, maar dit heeft niet geholpen. Diverse Google accounts heb ik uitgelogd en opnieuw ingelogd, ook dit heeft niet geholpen! 

Ik weet het even niet meer en wil graag weten hoe ik zonder problemen TV,  YouTube en/of Videoland kan kijken!

Volgens mij zou er een update op de Nextbox geweest zijn zag ik van de week in een hoekje van mijn mijn tv scherm, misschien heeft het hier iets mee te maken….geen idee!

Ik hoor graag of iemand hier een oplossing voor heeft, mijn dank zal zeer groot zijn…

 

Martin

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gallie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Oplossing gevonden, het lag niet aan de Ziggo Next. Het probleem was de Sony TV die op de één of andere manier uit het Google account was gegooid??? Dus opnieuw met een omweg ingelogd, dus via een andere menu, nu is alles weer als vanouds... ??

Bekijk in context

Uitgelicht
2 Reacties 2
Gallie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Oplossing gevonden, het lag niet aan de Ziggo Next. Het probleem was de Sony TV die op de één of andere manier uit het Google account was gegooid??? Dus opnieuw met een omweg ingelogd, dus via een andere menu, nu is alles weer als vanouds... ??

Bekijk in context

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15113Reacties
  • 630Oplossingen
  • 3321Likes

Goed dat je dit aangeeft en terugkoppeling. Altijd gunstig voor meerdere lezers.