Hallo allemaal,
Sinds vandaag kan ik niet langer dan ± 10 minuten naar de TV, YouTube of Videoland kijken. Na deze 10 minuten stopt het programma en moet er opnieuw ingelogd worden in Google (zie foto). Ik heb de Ziggo Next in de fabrieksinstellingen gezet, maar dit heeft niet geholpen. Diverse Google accounts heb ik uitgelogd en opnieuw ingelogd, ook dit heeft niet geholpen!
Ik weet het even niet meer en wil graag weten hoe ik zonder problemen TV, YouTube en/of Videoland kan kijken!
Volgens mij zou er een update op de Nextbox geweest zijn zag ik van de week in een hoekje van mijn mijn tv scherm, misschien heeft het hier iets mee te maken….geen idee!
Ik hoor graag of iemand hier een oplossing voor heeft, mijn dank zal zeer groot zijn…
Martin
Opgelost! Ga naar oplossing.
Oplossing gevonden, het lag niet aan de Ziggo Next. Het probleem was de Sony TV die op de één of andere manier uit het Google account was gegooid??? Dus opnieuw met een omweg ingelogd, dus via een andere menu, nu is alles weer als vanouds... ??
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Oplossing gevonden, het lag niet aan de Ziggo Next. Het probleem was de Sony TV die op de één of andere manier uit het Google account was gegooid??? Dus opnieuw met een omweg ingelogd, dus via een andere menu, nu is alles weer als vanouds... ??
Goed dat je dit aangeeft en terugkoppeling. Altijd gunstig voor meerdere lezers.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.