1
Vraag
2
Reacties
Cineos

Level 4
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Opnieuw geen engels gesproken taal op eurosport 1

Hallo, allemaal sinds kort heb ik geen Engels gesproken taal meer op Eurosport 1.

Ondanks dat de audio keuze is ingesteld op Engels is de gesproken taal Nederlands!

Is dit bekend en komt er ook een oplossing op korte termijn?

Groet, Cineos

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ziggpiet

Level 8
  • 214Posts
  • 7Oplossingen
  • 63Likes

het is de Nederlandse eurosport gericht op Nederland als het dan in het Engels op de 2 de audio track is wordt de internationale feed gebruikt dit heeft te maken met rechten die eurosport heeft gekocht zo kan de een sport wel op eurosport internationaal te zien zijn maar niet op Nederlandse eurosport  

het zou mooi zijn als het gewoon Nederlands en Engels is .

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Cineos dat is dan even een domper! Sorry daarvoor. Uit je bericht doe ik de aanname dat het dus recent nog wél werkte?

Ik ben even benieuwd of dit het geval is op ál je apparaten, dus via (eventuele) digitale tv, of via Ziggo Go?

Zelf ben ik even gaan zoeken naar wat handige informatie. Hier vind je meer informatie vanuit ons en hier geeft Eurosport nog wat informatie. 

Kan je daar iets mee? 

Cineos
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

@Jacob bedankt voor jouw reactie op mijn bericht vanmorgen om 06.30 uur nog even gekeken naar ijshockey Zweden-Letland toen had ik voor een kort moment Engels commentaar. 

Na de reclame was het commentaar weer Nederlands zowel via digitale tv als via Ziggo Go.

 

 

Cineos
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

@Jacob nog steeds geen Engels gesproken taal op Eurosport 1 het probleem ligt volgens mij bij jullie.

Is het mogelijk dat jullie geen Engels gesproken feed ontvangen van Eurosport 1?

Het zou erg prettig zijn als dit probleem opgelost zou kunnen worden en zou ik de status hier van willen weten.

Groet, Cineos

 

 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Ziggo geeft het door zoals eurosport het aanlevert. Eurosport is vaak slordig op dit punt.

ziggpiet

Level 8
  • 214Posts
  • 7Oplossingen
  • 63Likes

het is de Nederlandse eurosport gericht op Nederland als het dan in het Engels op de 2 de audio track is wordt de internationale feed gebruikt dit heeft te maken met rechten die eurosport heeft gekocht zo kan de een sport wel op eurosport internationaal te zien zijn maar niet op Nederlandse eurosport  

het zou mooi zijn als het gewoon Nederlands en Engels is .

Cineos
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

@ziggpiet, bedankt voor de reactie op mijn bericht nu wordt het mij ook duidelijk waarom er de éne keer Engelse audio en de andere keer Nederlandse audio meegezonden wordt.

Hiermee is het probleem dus opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic