HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Worden geplande opnames 's nachts opgenomen wanneer ik de stroom naar de mediabox en tv heb uitgeschakeld via een aan/uit schakelaar van een centraal stekkerblok? Ik denk van wel omdat de opnames centraal worden opgeslagen en evt. verwijderd na een jaar. Ik vraag dit om sluipstroomgebruik te voorkomen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja, die opnames gaan gewoon door.
Het volledig uitschakelen van de next wordt overigens afgeraden, de box ontvangt s'nachts de updates.
Nu kan de box tijdens tv kijken gaan updaten. Waardoor programma's worden onderbroken, ook zal de tv gids mogelijk slecht gevuld zijn.
Het stroomgebruik van de next is in eco uit echt minimaal.
Dankjewel voor de snelle en duidelijke reactie. Ik laat 'm maar gewoon aanstaan gezien het gebruik in ecostand inderdaad erg meevalt.
Ja, die opnames gaan gewoon door.
Het volledig uitschakelen van de next wordt overigens afgeraden, de box ontvangt s'nachts de updates.
Nu kan de box tijdens tv kijken gaan updaten. Waardoor programma's worden onderbroken, ook zal de tv gids mogelijk slecht gevuld zijn.
Het stroomgebruik van de next is in eco uit echt minimaal.
Dankjewel voor de snelle en duidelijke reactie. Ik laat 'm maar gewoon aanstaan gezien het gebruik in ecostand inderdaad erg meevalt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...