1
Vraag
2
Reacties
Kira

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opnemen zonder stroom?

Worden geplande opnames 's nachts opgenomen wanneer ik de stroom naar de mediabox en tv heb uitgeschakeld via een aan/uit schakelaar van een centraal stekkerblok? Ik denk van wel omdat de opnames centraal worden opgeslagen en evt. verwijderd na een jaar. Ik vraag dit om sluipstroomgebruik te voorkomen.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ja, die opnames gaan gewoon door.

 

Het volledig uitschakelen van de next wordt overigens afgeraden, de box ontvangt s'nachts de updates.

Nu kan de box tijdens tv kijken gaan updaten. Waardoor programma's worden onderbroken, ook zal de tv gids mogelijk slecht gevuld zijn.

Het stroomgebruik van de next is in eco uit echt minimaal.

 

Energieverbruik en stand-by | Klantenservice | Ziggo

Bekijk in context

Kira
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel voor de snelle en duidelijke reactie. Ik laat 'm maar gewoon aanstaan gezien het gebruik in ecostand inderdaad erg meevalt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ja, die opnames gaan gewoon door.

 

Het volledig uitschakelen van de next wordt overigens afgeraden, de box ontvangt s'nachts de updates.

Nu kan de box tijdens tv kijken gaan updaten. Waardoor programma's worden onderbroken, ook zal de tv gids mogelijk slecht gevuld zijn.

Het stroomgebruik van de next is in eco uit echt minimaal.

 

Energieverbruik en stand-by | Klantenservice | Ziggo

Kira
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel voor de snelle en duidelijke reactie. Ik laat 'm maar gewoon aanstaan gezien het gebruik in ecostand inderdaad erg meevalt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic