Hanniegeskus
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opnemen via Mediabox next

Opnemen via de Mediabox next is momenteel een grote puinhoop. Wie kan mij hiermee helpen?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Expert
Expert
  • 8734Reacties
  • 1558Oplossingen
  • 2541Likes

Er is een verzameltopic over opnameperikelen.

Schrik niet, maar145 pagina's lang.

Zo werkt het opnemen met de Mediabox Next - Pagina 145 - Ziggo Community

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 43755Reacties
  • 2547Oplossingen
  • 9336Likes

Wat gebeurt er precies?

Met welk kanaal of welke programma's?

Hanniegeskus
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Lounge TV. The Bold & the Beautiful en ook the beginning. 2 series. Lopen door elkaar. Chaotisch. 

Hadassah
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem, programma's worden gewoon niet opgenomen terwijl er wel een rood rondje voor staat. Ze blijven staan in geplande opnames. Dit gebeurt op elke zender, zowel op npo als commercieel... 

Berne-irritant want als ik een programma wil terug kijken op een commerciële zender kan ik geen reclame doorspoelen 🤬

Steefb
Expert
Expert
  • 8734Reacties
  • 1558Oplossingen
  • 2541Likes

Er is een verzameltopic over opnameperikelen.

Schrik niet, maar145 pagina's lang.

Zo werkt het opnemen met de Mediabox Next - Pagina 145 - Ziggo Community

Bekijk in context

Hanniegeskus
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 Dit klopt inderdaad. Wel een rood cirkeltje en niet opnemen en dan kijk hè de volgende dag en staan er 5 x dezelfde opnames. En kijk je direct dan kun je niet doorspoelen. Ik heb ergens gelezen dat ze gewisseld zijn met de EPG. Dat het daar in zit. Nou het is vele malen slechter dan het voorheen was. Toen ook al problemen. Contact gehad met Ziggo via de mail, ze kunnen er niets aan doen. Helaas betalen we een flink bedrag voor een niet correcte afhandeling. Hopelijk gaan ze snel hier iets aan doen. 

Hadassah
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste steefb,

Ik weet na jaren echt wel hoe ik een programma moet opnemen. Alleen weten jullie blijkbaar de opdracht niet te vervullen 🙄

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 43755Reacties
  • 2547Oplossingen
  • 9336Likes

@Hadassah  schreef:

Beste steefb,

Ik weet na jaren echt wel hoe ik een programma moet opnemen. Alleen weten jullie blijkbaar de opdracht niet te vervullen 🙄


Je schijft jullie, dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, Ziggo voor hun naam hebben staan.

 
Hadassah
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry, ik dacht dat je een expert van ziggo was 😁

Hopelijk leest ziggo hier wel mee anders wordt het probleem nooit opgepakt... 

Steefb
Expert
Expert
  • 8734Reacties
  • 1558Oplossingen
  • 2541Likes

Daarom die link van mij.

Er is daar regelmatig iemand van ziggo die excuses aanbied.

Ook zie je daar dat er wel degelijk iets wordt ondernomen.

Dat het traag gaat en onvoldoende is, is wel duidelijk.

 

 

 

 

Uitgelicht topic