Irma van Niel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnemen van programma's lukt niet

Eigenlijk gaat dit topic over TV en Ziggo go en de mediabox. 

 

Vanavond zijn op National Geographic een aantal programma's die ik op wil nemen maar dat lukt dus niet. Ook wil ik van ESPN de eredivisie wedstrijden opnemen maar dat lukt ook niet. Niet via de app en ook niet via de TV. 

Het vreemde is dat als ik een programma opneem ná de programma's die ik op wil nemen, dat dus wel lukt. Ook via de Ziggo Go app lukt het niet. Als ik naar 'je opnames' ga, zie ik dat 46% gebruikt wordt. Het is een serie die ik op wil nemen en aangezien de afleveringen springen van seizoen 3 naar seizoen 1 en dan weer een afleveringetje van 2 en dan weer aflevering 4 van seizoen 1, wil ik alles opnemen zodat ik als het compleet is, ze in de juiste volgorde kan zien. Mediabox met knopje op de achterkant uit en aan gezet, versie is 4.41en geen updates gemist. Ik word hier een beetje moe van. Ben ik de enige die dit probleem heeft?

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Probeer eens als enkele opname op te nemen, en verwijder deze opname dan weer.

Daarna serie opname opnieuw proberen.

Serieopname is niet te programmeren/ plannen (work... - Ziggo Community

 

 

Opname problemen bij voorkeur melden in dit topic.

Is jouw geplande programma niet opgenomen? Meld he... - Ziggo Community

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Hey @Irma van Niel en welkom hier! 

Wat rot dat je problemen ervaart met opnames maar super dat je dit laat weten. Hoe gaat het nu na de tip van Steefb? 

Uitgelicht topic