Ik kan niet opnemen met mijn nw Next box. Zou moeten upgraden maar heb al TV compleet. Ook in deGo app kan ik niet opnemen. Waar ligt dit aan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Betty Bono
Ik denk dat er inzake het abonnement wat verwarring is ontstaan.
Je hebt nu namelijk het TV Start pakket met de Next Mini, waarbij je geen optie tot opnemen hebt.
De opname functie is alleen beschikbaar vanaf TV Complete 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoelang heb je deze Next al?
Kan zijn dat je next nog niet helemaal is door gelopen in het systeem. Misschien dat een mod even kan kijken of de regels in het abbo goed staan. Kan wel eens zijn dat hij idd opnamen mist. Dit is meestal administratief op te lossen. En je next moet natuurlijk verbonden zijn met internet.
Paar maanden.
Ja dat vermoed ik ook, want verder doet de Next het. Ik moet dus contact opnemen met Ziggo? Waar/wie moet ik dan schrijven?
Of klanteservice bellen en dan optie storingen. Of gedult hebben dat een mod hier langs komt
Goedemiddag @Betty Bono
Ik denk dat er inzake het abonnement wat verwarring is ontstaan.
Je hebt nu namelijk het TV Start pakket met de Next Mini, waarbij je geen optie tot opnemen hebt.
De opname functie is alleen beschikbaar vanaf TV Complete 🙂
Verwarrend als je je oude mediabox moet inruilen voor een nw versie en je dan niet meer kan opnemen, terwijl het al wel €2,05 duurder werd. Nu dus weer €5 erbij per maand.
bedankt voor hulp.
Ik heb geen Next mini, maar wel een Next.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.