HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds juni 2018 heb ik een LED-TVtoestel Philips 32 PFS 6402/12 aangesloten inclusief installatiebox TV. Sindsdien kijk ik digitaal TV inclusief Ziggo Sport en kan ook nog steeds TV programma's opnemen met videorecorder Philips VR-520.
Blijft dit zo na 2 februari 2021 als Ziggo in mijn woonplaats overgaat van analoog naar digitaal?
Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Als ik even Google naar VR-520 en dan de specificaties bekijken, dan heeft deze een analoge ontvanger. Als Ziggo in uw regio analoog afschakelt, dan kan de VR-520 niets meer ontvangen.
Misschien zou de recorder via scart op uw tv kunnen aansluiten en zo opnemen. Maar dan kan u alleen opnamen, wat de tv laat zien ( de zender waarop de tv staat ). Dus of dat echt nut heeft?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...