Sinds juni 2018 heb ik een LED-TVtoestel Philips 32 PFS 6402/12 aangesloten inclusief installatiebox TV. Sindsdien kijk ik digitaal TV inclusief Ziggo Sport en kan ook nog steeds TV programma's opnemen met videorecorder Philips VR-520.
Blijft dit zo na 2 februari 2021 als Ziggo in mijn woonplaats overgaat van analoog naar digitaal?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Als ik even Google naar VR-520 en dan de specificaties bekijken, dan heeft deze een analoge ontvanger. Als Ziggo in uw regio analoog afschakelt, dan kan de VR-520 niets meer ontvangen.
Misschien zou de recorder via scart op uw tv kunnen aansluiten en zo opnemen. Maar dan kan u alleen opnamen, wat de tv laat zien ( de zender waarop de tv staat ). Dus of dat echt nut heeft?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.