Vraag
Reacties
Hans1944
Level 1

Opnemen met Videorecorder

Sinds juni 2018 heb ik een LED-TVtoestel Philips 32 PFS 6402/12  aangesloten inclusief installatiebox TV. Sindsdien kijk ik digitaal TV inclusief Ziggo Sport en kan ook nog steeds TV programma's opnemen met videorecorder Philips VR-520.

Blijft dit zo na 2 februari 2021 als Ziggo in mijn woonplaats overgaat van analoog naar digitaal?

0 Kudos
1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Pasi
Level 19

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Als ik even Google naar VR-520 en dan de specificaties bekijken, dan heeft deze een analoge ontvanger. Als Ziggo in uw regio analoog afschakelt, dan kan de VR-520 niets meer ontvangen.

Misschien zou de recorder via scart op uw tv kunnen aansluiten en zo opnemen. Maar dan kan u alleen opnamen, wat de tv laat zien ( de zender waarop de tv staat ). Dus of dat echt nut heeft?

0 Kudos