1
Vraag
2
Reageer en help mee
DeesLex

Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Opnemen en terugkijken

Goedenavond. Er zijn alweer een paar weken verstreken, maar wij kunnen sinds wij in het bezit zijn van de ziggo nextbox (en dat is al vanaf augustus) nog steeds niet opnemen of terugkijken! Ook staat er bij mijn profiel/ gegevens dat wij een mediabox xl hebben! Wij wachten al maanden omdat het allemaal “handmatig” ingevoerd zal moeten worden! 
Erg slecht dat dit zolang moet duren. 

36 Reacties 36
DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

 

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Nu is het helemaal “feest” Er komt tijdens het tv kijken ineens in beeld een pop-up waarin staat; u zenders worden ingesteld. Werkt het na 15 minuten niet neem contact op met ziggo. Na een half uurtje te hebben gewacht. Kastje opnieuw opgestart, maar er komt hetzelfde te staan. Dan maar bellen. De persoon stelt voor om naar fabrieksinstellingen te gaan. Nu zijn we terug bij af. SC1010 en nu hebben we helemaal niets. Ook staat er bij ziggogo en mijnziggo nog steeds; Mediabox XL en deze hebben we al een paar maanden niet meer. Wij hebben ziggo next boxen. Dit geeft ook het probleem dat wij niet op kunnen nemen of terug kunnen kijken. 

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hallo. Ik moet even kwijt dat ik heel erg teleurgesteld ben in jullie service. Zijn al een paar maanden “vriendelijke “ aan het vragen of iemand ons probleem kan oplossen. Maar er gebeurt niets! Waardeloos!

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
DeesLex wrote:

Hallo. Ik moet even kwijt dat ik heel erg teleurgesteld ben in jullie service. Zijn al een paar maanden “vriendelijke “ aan het vragen of iemand ons probleem kan oplossen. Maar er gebeurt niets! Waardeloos!

 

wacht even op een moderator

 

werkt je internet wel?

zou je eens een foto kunnen maken van de achterkant band de next

en een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en van de splitter versterker

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Er is een monteur geweest, heeft alles nagekeken. Heeft toen zelf contact gehad met iemand van Ziggo. En ze zouden het op gaan lossen. Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder. Wij denken dat als “iemand” even een aanpassing kan doen in jullie administratie dat het opgelost kan zijn. Overal staat ( bin de Zigo go en bij mijn ziggo )dat wij een mediabox xl hebben, maar nogmaals die hebben wij NIET. Wij hebben 2 next boxen! Ik heb ook al een foto van de onderkant gemaakt en verzonden. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @DeesLex ,

Het duurt inderdaad allemaal lang, maar ik zie dat mijn collega's bezig zijn om de juiste apparaten geactiveerd te krijgen onder Mijn Ziggo.
Omdat het misgelopen is in het automatische proces wordt dit nu handmatig opgelost. Dit kost dus helaas veel tijd.  Zodra het verholpen is
zul je de nieuwe Mediabox Next en de Extra Next in Mijn Ziggo en Ziggo Go zien staan. Mijn excuses voor het ongemak!

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Maar 5 maanden!!! ?

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
DeesLex wrote:

Hallo. Ik moet even kwijt dat ik heel erg teleurgesteld ben in jullie service. Zijn al een paar maanden “vriendelijke “ aan het vragen of iemand ons probleem kan oplossen. Maar er gebeurt niets! Waardeloos!

Ik heb respekt voor je dat je nog zolang zo vriendelijk kan blijven, ze moeten zich bij Ziggo doodschamen dat dit zo lang moet duren en dan ook nog de schuld blijven geven dat dit komt omdat het handmatig moet worden opgelost . Ik ben dan ook echt heel benieuwd welke handelingen er wel niet nodig zijn dat dit nu al 5 maanden moet duren. 

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hallo.

bij mijn ziggo staat nu wel de mediabox next, maar het verkeerde serienummer! Er staat 2262180533 maar ik zal een foto als bijlage erbij doen met het juiste nummer.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@DeesLex  Er lijkt nu eindelijk schot in de zaak te komen. Mijn collega's zijn op het moment van schrijven bezig de juiste Mediabox administratief te activeren. 
Ik verwacht dus dat alles spoedig zal werken. 

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Nog 1 laatste poging! Wij hebben 2 mediaboxen next, Bovenste foto’s zijn afkomstig van deze boxen. Zie serienummers. Deze komen totaal niet overeen met de mediaboxen die zijn ingevoerd. Ben nu echt in staat om ons abonnement op te zeggen.?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @DeesLex,

Zoals gezegd is het probleem mij volkomen duidelijk. Er staat een interne werkbon open om de juiste Ziggo Mediabox en Extra Next in ons systeem te activeren. Zodra mijn collega's dit hebben opgelost zullen de
juiste serienummers zichtbaar zijn in Mijn Ziggo en in de Ziggo Go app. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Halo @DeesLex ,

Zo te zien is het probleem opgelost. Werkt alles inmiddels ook naar volle tevredenheid? We zijn erg benieuwd.
Alvast bedankt voor je reactie en een prettig weekend!

Groeten,

Paul 

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Goedemorgen Paul.

Het heeft even geduurd, en alles werkt weer. Wel nog een nieuwe Ziggo next box gekregen omdat de oude niet geregistreerd stond. We wachten alleen nog op de lege dozen om de horizon en de nextbox retour te sturen. Kan jij een seintje geven zodat ze deze opsturen. Dan is alles opgelost. Bedankt.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @DeesLex,

Ontzettend fijn dat het is opgelost! Ik zorg ervoor dat je 2 retourdozen krijgt zodat de Ziggo Mediabox XL en de Next retour te kunnen sturen. 
Laat het maar weten wanneer we jou verder nog ergens mee kunnen helpen.

Nog een prettige dag gewenst!

Groeten,

Paul 

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Goedemorgen Paul. 
 

De boxen zijn al retour gestuurd. Toch bedankt voor al je hulp. Laten we hopen dat we je hulp voorlopig niet meer nodig hebben. ?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@DeesLex Fijn dat het al geregeld is en de Mediaboxen al retour zijn. Geen bericht is vaak goed bericht. Maar mocht je onze hulp nodig hebben, dan weet je ons hier te vinden. 
Veel plezier met de diensten en nog een prettige dag!

Groeten,

Paul 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic