1
Vraag
2
Reageer en help mee
DeesLex

Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Opnemen en terugkijken

Goedenavond. Er zijn alweer een paar weken verstreken, maar wij kunnen sinds wij in het bezit zijn van de ziggo nextbox (en dat is al vanaf augustus) nog steeds niet opnemen of terugkijken! Ook staat er bij mijn profiel/ gegevens dat wij een mediabox xl hebben! Wij wachten al maanden omdat het allemaal “handmatig” ingevoerd zal moeten worden! 
Erg slecht dat dit zolang moet duren. 

36 Reacties 36
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

is een administratie fout

een moderator kan nakijken wat er fout is gegaan en het oplossen

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Nou, dat zou heel erg fijn zijn! Misschien als in de administratie komt te staan dat wij een next box hebben en internet Max en tv Max, wie weet is het probleem opgelost.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
DeesLex wrote:

Nou, dat zou heel erg fijn zijn! Misschien als in de administratie komt te staan dat wij een next box hebben en internet Max en tv Max, wie weet is het probleem opgelost.

heb je het internet max + tv max met next in augustus al aangevraagt? 

waarom heb je dan zo lang gewacht?

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Wij hebben alleen nieuwe next boxen gekregen. Internet Max en tv Max hadden wij al.

Sinds wij deze hebben kunnen wij niet opnemen en terug kijken. Er komt op het scherm een pop-up waarin staat; helaas opnemen zit niet in je abonnement? 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
DeesLex wrote:

Wij hebben alleen nieuwe next boxen gekregen. Internet Max en tv Max hadden wij al.

Sinds wij deze hebben kunnen wij niet opnemen en terug kijken. Er komt op het scherm een pop-up waarin staat; helaas opnemen zit niet in je abonnement? 

had je hiervoor de mediabox xl + extra mediabox xl 

of was de next stuk

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Wij hadden de mediabox xl en de extra mediabox. Maar per 1 oktober zou de extra mediabox eruit gaan vandaar dat we zijn overgegaan naar de nextbox.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
DeesLex wrote:

Wij hadden de mediabox xl en de extra mediabox. Maar per 1 oktober zou de extra mediabox eruit gaan vandaar dat we zijn overgegaan naar de nextbox.

balen dat het nog steeds niet werkt 

dan maar even wachten op een moderator die de activatie in orde kan maken

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

En hoe komen wij in contact met een moderator?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
DeesLex wrote:

En hoe komen wij in contact met een moderator?

die komen van zelf langs de topics

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Hoi @DeesLex

Jeetje, dit duurt echt mega lang allemaal 😞 Logisch ook dat je baalt en al helemaal als je ziet dat de Mediabox XL actief staat onder jouw klantnummer. Dit is ook inderdaad het probleem waardoor je geen gebruik kunt maken van opnemen en terugkijken. 

Kun je het serienummer van de Mediabox Next die je in huis hebt met ons delen? Dan kunnen we aan de slag! Je mag ook een foto doorsturen van de sticker onderop de Mediabox Next. 

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

 

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik hoop dat jullie hiermee aan de slag kunnen. Zou heel fijn zijn.

Ed.1

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij ons het zelfde geval.We hebben hier al 13 of 14 keer over gebeld.2 de box werkt ook nog steeds niet.Maar ziggo wil wel graag dat ik alles betaal terwijl ik geen gebruik kan maken van alle diensten.Het enigste wat we te horen krijgen is dat we af moeten wachten ,maar na 2 maanden raakt je geduld wel een beetje op.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemorgen @DeesLex,

Hartelijk dank voor het doorsturen van de gegevens van je Mediabox Next! Zo te zien gaat het mis met het activatieproces van het apparaat, waardoor je dit serienummer ook nog niet ziet in Mijn Ziggo en Ziggo Go.
Ik zorg ervoor dat deze Mediabox zo spoedig mogelijk geactiveerd wordt, want je wacht hier al veel te lang op. Zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het jou weten. 

Groeten,

Paul 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemorgen @Ed.1,

Goed dat jij hiermee ook even aan de bel trekt! Ik heb jouw gegevens er even bij gepakt en zo te zien staat bij jou de Mediabox Next al wel goed geactiveerd.
Als je nou op dit moment nog niet het juiste serienummer van de Mediabox ziet staan in Mijn Ziggo, raad ik aan eenmalig het wachtwoord voor Mijn Ziggo te veranderen.
Je forceert het Mijn Ziggo account dan opnieuw de gegevens op te halen. Log daarna weer in op Ziggo Go met je nieuwe wachtwoord en controleer of je nu wel de 
juiste mediabox ziet staan. 

Laat maar weten of het gelukt is. 

Groeten,

Paul

 

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hallo Paul

Ik heb het wachtwoord ondertussen veranderd, maar zie nog steeds een ander serie nummer staan. Als ik probeer een programma op te nemen lukt het nog niet! 
 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

@DeesLex Vervelend dat het nog niet werkt! Ik ga hier voor je achteraan en zorg ervoor dat mijn collega's van IT dit probleem voor je oplossen.

Zodra ik een terugkoppeling heb deel ik het onder dit topic. Het kan in tussentijd zijn dat je al merkt dat het al is opgelost, schroom dan niet om dat dan ook te melden. 

Alvast fijne feestdagen en een gezond & gelukkig 2021 gewenst!

Groeten,

Paul 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @DeesLex . 

Ik zie dat er inmiddels contact opgenomen is en er is aangegeven dat de afdeling die dit nu oppakt contact met je opneemt bij updates. Dit betekent ook dat ik/wij geen updates meer krijgen, maar het rechtstreeks met jou wordt doorgenomen. 

Fijne dagen! 

DeesLex
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Net wederom gekeken. Er staat nog steeds bij Ziggogo app mediabox xl. Daar zit waarschijnlijk de fout. Kunnen jullie dit niet aanpassen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic