Vraag
Reacties
greetje1972
Level 3

Opnemen en opname terug zien gaat niet via ziggo go app.

Sinds ik een nieuw mediabox next heb ontvangen kan ik niet meer via Ziggo go mijn opnames zien en ook geen opnames starten.

Ik heb het via de ziggo go app op mijn Samsung telefoon a13 geprobeerd, ook heb ik via de ziggo site internet geprobeerd, bij beide lukt het niet.

Tevens lukt het mij ook niet om me aan te melden voor de streamingdienst Skyshowtime

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
7 Reacties 7
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

via mijn Ziggo kun je Skyshowtime activeren,

waarsschijnlijk zijn de next en Ziggo go nog niet gekoppeld een moderator kan dat nakijken

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @greetje1972 - Erg zuur dat je deze problemen hebt sinds de wijziging. Het is helaas een bekend probleem aan onze kant waar hard aan wordt gewerkt. Er is inderdaad geen koppeling tussen Ziggo GO en je Mediabox, waardoor je opnames niet kunt bekijken en ook geen profielkeuze hebt.

Ik heb je situatie toegevoegd aan het lopende onderzoek; dit wordt per situatie onderzocht en opgepakt, hopelijk is er snel herstel mogelijk. We houden je op de hoogte!

0 Kudos
greetje1972
Level 3
Topicstarter

Ik hoop dat het snel opgelost is voor mij heel vervelend.  

0 Kudos
greetje1972
Level 3
Topicstarter

Dat lukt dus niet via mijn ziggo.  Hoop dat ze hier ook een oplossing voor hebben.  

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @greetje1972 - Helaas is er nog geen update te melden, er wordt nog steeds gewerkt aan dit probleem.

0 Kudos
greetje1972
Level 3
Topicstarter

Wat ik denk is dag mijn mediabox niet gekoppeld is aan mijn ziggo go. Maar misschien denk ik te simpel.  Maar kan niet meer als afwachten,  dus wachten we nog maar weer.  Groetjes Greetje 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

ik denk eerder dat ziggo go nog niet gekoppeld is aan het profiel van de next 

0 Kudos