Goedemiddag,
Sinds een abonnementswijziging (particulier naar zakelijk en weer terug.... lang verhaal), kan ik programma's die ik met de Next Mini heb opgenomen, niet meer vinden in de Ziggo Go app.
Verder lukt het me ook niet om programma's op te nemen met de Ziggo Go app.
groet
Ronald
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je met je laatste nieuwe consumenten klantnummer al een nieuw Mijn Ziggo aangemaakt?
Dank voor reactie... het consumenten klantnummer is ongewijzigd gebleven...
Een Ziggo moderator krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Olá @ronaldenjanine en welkom op de Ziggo Community!
Wat een gedoe zeg! De omzetting van zakelijk en weer terug en nu het opnemen! Wil je onder je Community profiel je postcode + huisnummer plaatsen? Deze informatie is alleen inzichtelijk voor Ziggo Moderators. Dan duik ik ervoor je in!
Om alvast wat vragen uit de weg te helpen! Is het alleen een probleem met de opneemfunctie.
1. Kan je wel replay tv of terugkijken via Ziggo Go?
2. Zelfde probleem met de webversie van Ziggo Go?
3. Programma's wel werkende op de Next Mini?
4. Geldt het voor alle opnamens of enkele?
Hoor het graag van je!
Goedemiddag Dennis,
In reactie op jou vragen
replay en terugkijken kan wel via Ziggo Go en webversie
Programma's werken wel op Next Mini
Het geldt voor alle opnames....
Verder zie ik nu, dat ik niet kan opnemen in de ziggo go (zowel app als webversie)
Postcode en huisnummer ook toegevoegd
Bedankt voor je antwoorden @ronaldenjanine!
Met die duidelijkheid moet ik concluderen dat het een openstaand issue betreft. Waarbij opnemen wel werkt via de Next Mini, alleen niet via de app of browserversie van Ziggo Go. Het komt doordat wij handmatig het pakket omgezet hebben, toen je van zakelijk weer terug ging naar particulier.
De laatste update van het hele euvel, is om tijdelijk de Next Mini te gebruiken voor het plannen van de opnamens. Ik zie goed in, dat dit een tijdelijk work around is, ik heb een update gevraagd van de achterliggende afdeling, om de huidige stand van zaken boven water te krijgen. Voor nu weten we tenminste wat de oorzaak is, we komen erbij je op terug!
Olá @ronaldenjanine,
Wil je het nog eens proberen aan jouw kant?
Log daarvoor eerst wel uit, log opnieuw in en dan ben ik benieuwd!
hoi Dennis,
zie meegestuurde screenshot
hij doet het dus nog steeds niet...
Dankjewel voor de screenshot, Ronald. Ik heb je voorbeeld doorgezet ter onderzoek. Zodra er een update is over dit incident laten we dat hier weten! Excuses dat je hier last van ondervindt.
Goedemorgen Shane,
dank je wel voor je reactie.
Kun je een indicatie afgeven op welk termijn zo'n issue normaliter wordt opgelost?
Alvast bedankt voor je antwoord
Groet
Ronald
Hi @ronaldenjanine - Ik had heel graag een indicatie kunnen geven, maar er zijn veel factoren die meespelen en elke situatie is anders. We laten je direct weten als we meer weten, ik hoop op dit moment ergens volgende week een update te hebben.
Ik wacht al een jaar op een oplossing maar tot nu niets van gehoord.
gr wim
Hi @jopn - Als ik me niet vergis, was je eerder actief op de Community onder een andere username? Je situatie is destijds overgedragen aan de oplospartij, maar ik schrik ervan dat er dus nooit een oplossing is gekomen. Ik heb ook jouw situatie intern doorgezet.
@ronaldenjanine - Bij jou lijkt gisteren een herstelactie te zijn uitgevoerd, wil je eens uit- en inloggen om te kijken of het probleem is opgelost?
Goedemiddag!
zojuist weer een uur met uw collega’s aan de lijn gezeten, omdat we sinds gisteravond helemaal geen televisie hebben.
Het gaat nu wel erg vervelend worden…
We hebben nu geen beeld op de next mini en de ziggo go app op alle devices…
Nu is er een monteurs afspraak gemaakt voor komende maandag, maar dat heeft mijn inziens geen zien, omdat het waarschijnlijk iets administratiefs is..
graag reactie!
Tv heeft het net heel even gedaan…
Oef @ronaldenjanine - Er zijn situaties bekend waarbij je Mediabox de kijkrechten verliest zodra je probeert in te loggen bij Ziggo GO, als gevolg van het proberen op te lossen van je oorspronkelijke Ziggo GO-probleem. Ik vermoed dat dit bij jou ook speelt; als de TV het net even kort deed, heb je wellicht in de tussentijd Ziggo GO getest? Ik heb een signaaltje gestuurd naar je Mediabox om de zenders opnieuw in te laden, dat zou binnen een kwartier verwerkt moeten zijn. Indien dat het oplost, moet ik pijnlijk genoeg adviseren tijdelijk geen inlogpogingen te doen bij Ziggo GO.
Hi Alex,
thnx voor je reactie.
deze lees ik net te laat en had idd weer beeld en wilde de Go App ook checken, met als gevolg wederom geen beeld.
Zou je nogmaals een signaal willen sturen, dan blijf ik voorlopig van de Go App af.
Yes, er zit helaas een cooldown-periode op. Met +-een kwartier stuur ik opnieuw een signaal.
Om het verhaal alvast compleet te maken:
-Allereerst excuses dat we op deze manier van de regen in de drup belanden, ik heb uiteraard je situatie direct terug gekoppeld naar de oplospartij.
-Mocht iemand onverhoopt tóch per ongeluk Ziggo GO proberen in de tussentijd: Je kunt via Mijn Ziggo ook je zenders opnieuw ophalen, zie daarvoor deze stappen.
-Als je Mediabox straks weer werkt, annuleer ik, met jouw goedkeuring uiteraard, de monteursafspraak.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.