Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
opnamegestart wrote:
Ja, klopt. Alleen bij handmatig. Ingestelde opnames gaan prima.
opnamegestart wrote:
Ik ken de Humax niet, maar voorheen kon ik met de Mediabox XL opnemen vanaf het punt waar ik de opname startte. Dus gewoon met de afstandsbediening en dan in het programma voor opname kiezen. Ook even zappen helpt niet. Zoals ik beschreef loopt de opname zelfs verder nadat opname verwijderd is, tv en Mediabox uitgeschakeld worden. Daarna even wacht, alles weer aanzet, en weer opneem. De opname start dan weer vanaf het eerste punt waarop ik naar het programma keek.
Bekijkt u een programma en besluit u halverwege het programma dat u dit wilt opnemen? Dan zal de mediabox het programma in zijn geheel opnemen, dus ook het eerste deel dat u al bekeken heeft.
Willem-A wrote:
Dank mguzz
wat een moeilijk kreng... :grin:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.