De script kiddies van de eerstelijns helpdesk kennen dit probleem dus niet.
Sterker nog het lag, geheel in de Ziggo traditie, aan de klant.
Dus AOP, versterker en DVR moesten vervangen worden.
Maar het probleem is nog veel erger en dat is de eerstelijns helpdesk niet aan het verstand te peuteren.
Er is nog een ander probleem.
Gisteren alle geplande opnamen gewist op de dvr en ze allemaal opnieuw ingevoerd.
De epg informatie die gisteren getoond werd voor de race is ANDERS dan de epg informatie die vandaag verwacht werd door de EPG.
De race werd dus niet automatisch opgenomen.
Omdat het vertrouwen in Ziggo totaal weg is, vlak voor de race gekeken of het programma opgenomen werd. Niet dus, dus de epg informatie is vandaag opzettelijk anders dan gisteren voorgespiegeld.
De reden voor de wijziging is naar mijn mening complete onzin.
Sportkijkers, wielrenners wellicht niet, hebben genoeg aan de datum om te weten wie wat en waar.
De hoofd informatie moet dus terug naar iets wat algmeen is, bv Formule 1 race. Als sub informatie zou dan Monza kunnen staan.
Met EPG wil je eenmaal invullen ALLE races opnemen.
Pas wanneer je flink boos wordt krijg je een tweedelijns medewerker te spreken en word je naar deze link verwezen. Tot dan toe wordt glashard ontkent dat Ziggo het probleem veroorzaakt en wordt onnodig apparatuur vervangen.
T-Mobile gaat glasvezel in Haarlem aanleggen, de bejegening van de helpdesk tot nu toe maakt dat ik dan wel over ga stappen.