Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Juul-2021
Level 3

Opnemen NPO1-2-3 via ZIGGO-GO

Hallo, ik gebruik de ZIGGO-GO app tot volle tevredenheid op mijn Iphone-6 en neem op met de HDDVR-CISCO. Wat blijkt nu recent: NPO1-2-3 opnemen lukt niet meer, blijkbaar verwijst de app of de mediabox bij het opnemen via ZIGGO-GO naar de sd-kanalen van de NPO-zenders. Deze zijn door Ziggo sinds kort uitgeschakeld. Overige zenders opnemen gaat vooralsnog prima. Wat heb ik geprobeerd om de situatie te verbeteren opdat NOP opgenomen wordt via de hd-kanalen:

- mediabox herstart

- mediabox en tv opnieuw instellen met opnieuw zenderinstelling via Ziggo's stappenplan

- ZIGGO_GO app van telefoon verwijderen en opnieuw installeren

Tot nu toe niet het gewenste resultaat: bij opname van de NPO-zenders nog steeds het scherm dat nu getoond wordt op de sd-kanalen (924 etc.) met de melding dat deze kanalen zijn uitgeschakeld. 

Wie heeft een werkbare oplossing?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Volg eens deze stappen eens: TV installeren | Klantenservice | Ziggo

Ik vroeg om de codes, omdat die in de loop van de tijd gewijzigd zijn en je mogelijk verouderde gebruikt.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welke codes gebruik je bij het zoeken naar de zenders?

Heb je ook een smartcard in de Cisco?

0 Kudos
Juul-2021
Level 3
Topicstarter

Dankjewel voor de snelle reactie.

- de HDDVR-CISCO heeft inderdaad een smartcard

- bij het zoeken naar zenders gebruik ik geen aparte code naast natuurlijk de activeringscode voor mijn woonplaats

Ben benieuwd of je hier iets mee kunt.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Volg eens deze stappen eens: TV installeren | Klantenservice | Ziggo

Ik vroeg om de codes, omdat die in de loop van de tijd gewijzigd zijn en je mogelijk verouderde gebruikt.

0 Kudos
Juul-2021
Level 3
Topicstarter

Alles werkt weer, grote dank!

Bert
Level 21
T.E.A.M.

TOP, veel kijkplezier gewenst.🙂