NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, ik gebruik de ZIGGO-GO app tot volle tevredenheid op mijn Iphone-6 en neem op met de HDDVR-CISCO. Wat blijkt nu recent: NPO1-2-3 opnemen lukt niet meer, blijkbaar verwijst de app of de mediabox bij het opnemen via ZIGGO-GO naar de sd-kanalen van de NPO-zenders. Deze zijn door Ziggo sinds kort uitgeschakeld. Overige zenders opnemen gaat vooralsnog prima. Wat heb ik geprobeerd om de situatie te verbeteren opdat NOP opgenomen wordt via de hd-kanalen:
- mediabox herstart
- mediabox en tv opnieuw instellen met opnieuw zenderinstelling via Ziggo's stappenplan
- ZIGGO_GO app van telefoon verwijderen en opnieuw installeren
Tot nu toe niet het gewenste resultaat: bij opname van de NPO-zenders nog steeds het scherm dat nu getoond wordt op de sd-kanalen (924 etc.) met de melding dat deze kanalen zijn uitgeschakeld.
Wie heeft een werkbare oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Volg eens deze stappen eens: TV installeren | Klantenservice | Ziggo
Ik vroeg om de codes, omdat die in de loop van de tijd gewijzigd zijn en je mogelijk verouderde gebruikt.
Welke codes gebruik je bij het zoeken naar de zenders?
Heb je ook een smartcard in de Cisco?
Dankjewel voor de snelle reactie.
- de HDDVR-CISCO heeft inderdaad een smartcard
- bij het zoeken naar zenders gebruik ik geen aparte code naast natuurlijk de activeringscode voor mijn woonplaats
Ben benieuwd of je hier iets mee kunt.
Volg eens deze stappen eens: TV installeren | Klantenservice | Ziggo
Ik vroeg om de codes, omdat die in de loop van de tijd gewijzigd zijn en je mogelijk verouderde gebruikt.
Alles werkt weer, grote dank!
TOP, veel kijkplezier gewenst.🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.