Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Juul-2021
Level 3

Opnemen NPO1-2-3 via ZIGGO-GO

Hallo, ik gebruik de ZIGGO-GO app tot volle tevredenheid op mijn Iphone-6 en neem op met de HDDVR-CISCO. Wat blijkt nu recent: NPO1-2-3 opnemen lukt niet meer, blijkbaar verwijst de app of de mediabox bij het opnemen via ZIGGO-GO naar de sd-kanalen van de NPO-zenders. Deze zijn door Ziggo sinds kort uitgeschakeld. Overige zenders opnemen gaat vooralsnog prima. Wat heb ik geprobeerd om de situatie te verbeteren opdat NOP opgenomen wordt via de hd-kanalen:

- mediabox herstart

- mediabox en tv opnieuw instellen met opnieuw zenderinstelling via Ziggo's stappenplan

- ZIGGO_GO app van telefoon verwijderen en opnieuw installeren

Tot nu toe niet het gewenste resultaat: bij opname van de NPO-zenders nog steeds het scherm dat nu getoond wordt op de sd-kanalen (924 etc.) met de melding dat deze kanalen zijn uitgeschakeld. 

Wie heeft een werkbare oplossing?

 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Volg eens deze stappen eens: TV installeren | Klantenservice | Ziggo

 

Ik vroeg om de codes, omdat die in de loop van de tijd gewijzigd zijn en je mogelijk verouderde gebruikt.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welke codes gebruik je bij het zoeken naar de zenders?

Heb je ook een smartcard in de Cisco?

0 Kudos
Juul-2021
Level 3
Topicstarter

Dankjewel voor de snelle reactie.

- de HDDVR-CISCO heeft inderdaad een smartcard

- bij het zoeken naar zenders gebruik ik geen aparte code naast natuurlijk de activeringscode voor mijn woonplaats

Ben benieuwd of je hier iets mee kunt.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Volg eens deze stappen eens: TV installeren | Klantenservice | Ziggo

 

Ik vroeg om de codes, omdat die in de loop van de tijd gewijzigd zijn en je mogelijk verouderde gebruikt.

0 Kudos
Ga naar reactie
Juul-2021
Level 3
Topicstarter

Alles werkt weer, grote dank!

Bert
Level 21
T.E.A.M.

TOP, veel kijkplezier gewenst.🙂