Bieleman

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opnames veroorzaken problemen bij het willen terugkijken van niet opgenomen programma’s van dezelfd.

Wanneer een programma is opgenomen (bijvoorbeeld Studio Sport) en men een (per abuis bijvoorbeeld) niet opgenomen programma eerder in die week wil terugkijken, is dat niet mogelijk sinds de laatste update van de mediabox next. 

Wil je dat eerder uitgezonden programma dan toch kunnen bekijken dient eerst de opname die wel geregistreerd is te verwijderen, anders kom je automatisch terecht bij de opname die werd geregistreerd. Pas dan kan dat eerder uitgezonden programma probleemloos worden teruggezien.

Een probleem in de software-update.

Hopelijk kan dat snel worden opgelost.

3 Reacties 3
Jacques54

Level 6
  • 105Posts
  • 10Oplossingen
  • 30Likes

Ik heb gisterenavond Jinek opgenomen maar ik kan via Replay TV eerder in de week uitgezonden programma's (bijv. Editie NL van zaterdag en Heel Holland Bakt van zondag) gewoon terugkijken. Ik neem aan dat jij het zo ook bedoelt anders moet je even uitleggen hoe je het wel bedoelt.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Bieleman

 

Wat gek dat je ineens eerder gekeken programma's niet via Replay TV kunt bekijken, wanneer je op een zender ook een opname hebt gedaan. Ik kan mij voorstellen dat dit erg irritant is en hinderlijk. Ik help je hier dan ook graag bij. 

 

Dit is de eerste keer dat ik van dit probleem iets lees en ik kan het probleem hier ook niet reproduceren. Net als @Jacques54 aangeeft, vormt het hier geen probleem op via Replay TV iets te starten, ondanks dat ik een opname heb staan van diezelfde zender. 

 

Ervaar je dit probleem nog steeds? Zo ja, kun je toelichten wat je al hebt geprobeerd om dit probleem op te lossen? Dan denk ik graag verder met je mee.

Jacques54

Level 6
  • 105Posts
  • 10Oplossingen
  • 30Likes

.

Uitgelicht topic