1
Vraag
2
Reageer en help mee
perryvanderloos

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnames verdwijnen

Goedendag

 

Ik merk nu al een paar keer dat er opnames verdwijnen nadat ze zijn opgenomen. 

Als voorbeeld:

San Andreas opgenomen 2 mei 2021. Deze kon ik 5 mei nog kijken echter 6 mei staat er een uitroepteken achter.

 

Valkyrie opgenomen 2 mei. Zelfde verhaal.

 

NCIS LA opgenomen 1 mei zelfde geval.

 

Hoe komt dit? En waar zijn ze gebleven?

 

@Ziggo 

 

 

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Na 4 dagen worden opnames omgezet van een tijdelijke naar een definitieve server bij Ziggo, met eventueel een herstel als er een opname niet goed gegaan is, waardoor hij na 4 dagen toch goed te bekijken is.

Nu is hij mogelijk juist fout overgezet.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @perryvanderloos

Welkom op de Community!

Heel vervelend dat opnames ineens verdwijnen, je neemt natuurlijk niet voor niet was op.
Logisch dat je hier vragen over hebt.

Afgelopen week liep hier toevallig ook een ander topic over.

Daarin stond goed nieuws, zijn jouw opnames ook weer hersteld? 

Paul1966

Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ik heb het zelfde probleem, ook al 2 opnames gewoon verdwenen. Eentje nog kunnen terugkijken via replay TV, bij de ander lukte zelfs dat niet.

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Paul1966 absoluut irritant, mee eens. Kan je iets met de tips die middels @Erik P zijn aangedragen? 

Paul1966

Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Nee, helaas. Er is sprake van dat na ca 4 dagen de opname weer beschikbaar is. De betreffende opname is "Riphagen" dinsdag 4 mei 23u15. Inmiddels via Replay TV teruggekeken, en de "mislukte opname" in de lijst met opnames laten staan om te kijken of deze toch nog beschikbaar komt.

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Duidelijk, @Paul1966. Ik zou je willen vragen om het met meerdere opnames goed in de gaten te houden. Als je dit blijft ervaren, laat het hier dan weten en stuur dan zoveel mogelijk details mee (zender, datum, programma, etc.). Dan help ik je graag verder!

@perryvanderloos, hoe staat het er met jouw opnames voor? Is dat wel hersteld?

Paul1966

Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

De betreffende opname is nog steeds niet beschikbaar na 14 dagen. Dus dan van die 4 dagen is dus onzin.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Thanks voor je terugkoppeling. Jammer dat dit voor jou niet het geval is dat de opname toch weer terug te vinden is. We ontvangen graag alsnog alle info waar Marije eerder al om vroeg zodat we hiermee aan de slag kunnen.

Paul1966

Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Gegevens staan hier boven al.

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Paul1966 

Ik ben even benieuwd naar de status nu, heb je dit nog ervaren de afgelopen dagen? Zo ja, betreft het dan alle opnames die je doet of zijn er ook opnames die wel goed gaan?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Daar was dit inmiddels gesloten topic voor.

Zo werkt het opnemen met de Mediabox Next - Pagina 163 - Ziggo Community

 

Je kunt problemen met cloud opnemen nu hier melden. Dat maakt het wel zo overzichtelijk ..

 

Is jouw geplande programma niet opgenomen? Meld he... - Ziggo Community

 

 

Paul1966

Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Op dit moment geen problemen meer. De betreffende opname is echter nooit meer beschikbaar gekomen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Fijn om te horen dat er niks meer mis gaat met de opnames @Paul1966. Mocht je in de toekomst problemen ervaren of vragen hebben, dan weet je de community te vinden! Ik ga dit draadje sluiten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic