Lippinkhof

Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Opnames verdwijnen constant

Ik word zo ontzettend pissig   Alweer alle opnames kwijt. Ik ( en anderen) heb dit reeds vaker gemeld, maar dit topic werd gesloten en ik werd verzocht dit te melden op een ander topic die eigenlijk hier niets mee te maken heeft.

Ik hoef geen antwoorden die ik al tig keer heb gehad en uitgevoerd !!!
Het is precies 1 maand goed gegaan .

Nu mis ik dus 4 films en 2 series ( waaronder een huis vol) die ik dagelijks had opgenomen , en dit weekend wilde afkijken. Gisteren stond alles er nog op. 
wie lost dit nu op, of moet ik het hogerop zoeken of wat ik van plan ben het posten voor iedereen zichtbaar  op Facebook, insta en Twitter. Want jullie hebben blijkbaar geen oplossing hiervoor.  Echt een k**bedrijf is het 😡😡

 

81 Reacties 81
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

zit er niet ergens een fout in de confguratie van het mijn ziggo/ziggo go account 

aka is het account verwijderen en een geheel nieuwe aanmaken geen uiterste "oplossing" om het te verhelpen

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Misschien is dit wel de oplossing geen idee. Weet wel dat problemen zich opstapelen. Vandaag ( vrijdag ) 2 films opgenomen , waaronder Harry Potter. Maar ik kijk net. Maar er staat dat ik geen opnames heb. Terwijl ik ik gecheckt heb of ze echt zijn opgenomen ( vandaar dat ik nu nog reageer 1uur ‘S nachts )

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

@Lippinkhof ik heb dit topic nog een keer gemeld. Dit duurt inderdaad erg lang.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Goedemorgen @Lippinkhof,

Fijn dat je opnieuw voorbeelden hebt aangeleverd. Voor dit probleem staat inmiddels een storingsticket open. Hierin wordt gevraagd om voorbeelden aan te leveren. Gelukkig heb je opnieuw screenshots aangeleverd met uitleg. Top! Dit heb ik met de juiste afdeling gedeeld. Spijtig genoeg is het (weer) afwachten. 

Wat de precieze boosdoener is, is lastig te zeggen. Dit wordt verder onderzocht. Je suggestie neem ik mee @MR_CHIP, dank hiervoor!

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik had een klacht ingediend. Echter de jongen vandaag kwam niet verder, dan sorry , ik weet het niet. Dat was het . Zeer slechte klachtenafhandeling dus. Geen empathie , geen oplossing niets !,,  Ik denk dat ik het dus nog hoger op moet gooien. Consumentenbond, kassa, radar.

ik betaal voor iets wat ik niet geleverd krijg. Dat vandaag ook gezegd, maar die jongen kwam niet verder dan zijn riedeltje 

In ieder geval iets waarbij er iets gaat gebeuren . Los het nu eens op !!!!!!!!!!!!!!

 

ik ga eens een post zetten op Twitter /insta. om mensen te vragen wie hier ook last van heeft, zodat ik de klachten kan bundelen

 

Ik doe wel weer een screenprint van alles wat we hebben opgenomen. Die opnames van vandaag staan er er niet bij . 

 

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Ik kan deze actie volledig begrijpen. Verwacht niet dat er veel mensen zijn met hetzelfde probleem. (Uit zichzelf verdwijnende opnames.)

 

Misschien dat aandacht op sociale media helpt.

 

Als je het probleem gemeld hebt en een ticket daarvoor hebt dan kan er een compensatie komen op het moment dat de issue opgelost is. Niet tijdens de issue zelf.

 

Ik zit op geen enkel social media. Misschien bereik je nu.nl dan zie ik het wel. Of totaal.tv pikt het op.

 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik ben benieuwd of er al een oorzaak gevonden voor dit vreemde en vervelende probleem , @Vincent ?

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Op Googled zie je dat dit probleem bij meer mensen. SInds 2020 al.

ik weet niet of ze net zolang problemen hebben als ik.

Er is wel een topic die dagelijks wordt aangevuld met mense waarbij programma ‘s niet worden opgenomen. net zo irritant lijkt me

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Misschien jouw oplossing ? Proberen waard lijkt me. Alleen dat kan ik toch niet zelf ?

 

zit er niet ergens een fout in de confguratie van het mijn ziggo/ziggo go account 

aka is het account verwijderen en een geheel nieuwe aanmaken geen uiterste "oplossing" om het te verhelpen

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

dat kan je idd beter niet zelf doen ik hoop dat een moderator spoedig meer kan vertellen over de status van het ticket/probleem

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi allemaal, het probleem is nog steeds in onderzoek. Ik heb nog geen update over een mogelijke oorzaak. Het spijt me dat ik geen beter nieuws kan melden en dat er nog geen oplossing is, dit is uitermate vervelend natuurlijk. Mijn collega's ontvangen nog steeds graag voorbeelden. @Lippinkhof Jouw laatste voorbeelden uit het screenshot heb ik doorgegeven. 

 

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Hierbij weer een screenshot van wat ik heb opgenomen . De film phone booth heb ik intussen wel gezien, had hem ook  op de kijklijst gezet ( misschien dat hij dan niet zou verdwijnen ). Ik heb de film er extra niet afgehaald na het kijken,maar zie net dat hij is verdwenen , ook de Harry Potter die we nog moesten kijken . Lijst is zoals gebruikelijk alweer leeg. Ga nu weer 2 films opnemen , waaronder weer dezelfde Harry Potter die ik de pas geleden heb opgenomen. Hopelijk blijft deze tot volgend weekend staan, want dan hebben we tijd om hem af te kijken  

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

@Rikst Nieuw account aanmaken zou ik zeggen. Dit duurt al veel te lang

Dan kunnen de software mensen aan het werk met het oude account en kan @Lippinkhof gewoon opnemen en afkijken zonder dat de opnames zijn verdwenen voordat hij wil kijken.

 

Vraag ook @Paul wat hij wilde bekijken na overleg met Anne B.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Je laatste voorbeelden heb ik ook doorgegeven @Lippinkhof  Ik heb even overleg gehad met mijn collega Anne. Hij adviseert je om je aan te melden als tester van Next. Dit heeft als voordeel dat er dan extra logging op je box wordt geactiveerd waarmee de kans grote wordt dat we de achterliggende oorzaak kunnen achterhalen. Laat he hier maar even weten als je je aanmeldt, dan breng ik Anne op de hoogte. 

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Is prima. Maar waar moet ik mij dan aanmelden ?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Je mag je aanmelden via dit topic 🙂

 

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik heb het gevonden. En mij intussen aangemeld 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Helemaal goed! De aanmeldingen worden nog verwerkt, het kan dus nog even duren voordat je daadwerkelijk toegevoegd bent hoor. 

Lippinkhof
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik weet niet of het nog steeds noodzakelijk is, maar de opnames zijn al weer verdwenen. Tegenwoordig maak ik maar meteen een screenshot .

beide films wilden we dit weekend kijken 😔.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik ga de voorbeelden weer toevoegen, @Lippinkhof . Ik snap dat dit een tegenvaller is :-(. Heb je een abonnement (of meerdere) op streaming diensten als Netflix, HBO, Amazon Prime of anderen, toevallig? 
 

Uitgelicht topic