De stappen zijn uitgevoerd via "mijn ziggo app", de mediabox staat aan thuis.
Er is niemand in huis die verder gebruikt maakt van de mediabox.
Dinsdagavond was ik een opname aan het bekijken (Ridiculousness) via de tv.
Gedurende dit bekijken keek ik op de laptop bij Ziggo GO bij Bewaard, Opnames, Opgenomen er daarop stond alleen de melding "You have no recordings yet" (d.w.z. dat is tekst die mij herinner).
Alle opnames zijn dus verdwenen op dat moment, zonder dat ik maar iets geselecteerd zou hebben etc.
Afgelopen woensdag wordt er via chat contact gezegd dat het een storing is waar een heel team aan zou werken. Gisterochtend 4 x gebeld. Bij de 1e poging verbrak de telefonische verbinding. Bij de 2e zou ik slecht verstaan te zijn en verbrak de verbinding ook. Bij de 3e poging werd ik goed te woord gestaan maar het systeem lag plat om het in te noteren. Op afstand zou er een reset worden uitgevoerd. Bij de 4e poging later werd gezegd dat het werd doorgezet als melding en ik zou er de 25e over worden gebeld in de ochtend (als ik weer thuis ben). Er werd echter vanochtend al gebeld op een ander telefoonnummer dan was opgegeven. Het was nogal kortaf en er wordt dan gewoon beweerd dat het wel aan mij zou liggen. Kortom ergens in de cloud staan er gewoon nog de opnames (ik moest bij het 4e contact een titel noemen: Top Gear), maar ik zie dus niet meer vanaf dinsdagavond. Ik vind de hulp van de helpdesk dan toch zeer matig en als ik er over gebeld wordt dan kom ik ook niet verder. Er wordt niet echt serieus naar gekeken in ieder geval. Daarom bestempel ik het toch als tamelijk onbetrouwbaar in het geheel. Er zijn meer meldingen te vinden in de community over hetzelfde probleem.