Al mijn opnames zijn verdwenen! Waarschijnlijk omdat ik mijn abo heb gewijzigd.
Fraai ik heb betaald voor een abo met mogelijkheid voor opnames en wanneer ik datzelfde abonnement verlaag wist Ziggo maar meteen zonder enige waarschuwing al mijn opgeslagen opnames!!!!!
Stijlloos en niet acceptabel!
U heeft betaald voor de terugkijk rechten zolang u dat abonnement had, het is normaal dat u nu die uitzendingen niet meer mag zien u heeft zelf bewust afstand gedaan van dat terugkijkrecht.
Mogelijk had dit beter uitgelegd moeten worden voor u deze beslissing nam.
De opnames behoren niet aan de klant die behoren ten allertijden tot de zender. Die ons via Ziggo die mogelijkheid bied.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zit opnemen nog in je huidige pakket?
Naar welk pakket ben je gegaan?
Blijkbaar niet
Internet Complete en TV Start Next (zonder bellen)
Mediabox Next Extra CI+ Module
Extra TV-pakket naar keuze: Ziggo Sport Totaal
6 maanden gratis Movies & Series XL (eindigt automatisch)
Internet, 80+ tv zenders, Ziggo GO, 2 dagen terugkijken, live tv pauzeren
Mediabox Next Additioneel product
Additioneel product Additioneel product
In het TV Start abonnement heb je niet de optie om op te nemen.
Ter verduidelijking; als je downgradet naar TV Start verlies je niet alleen de opnamemogelijkheid, maar ook de mogelijkheid om eerdere opnames terug te kijken. Ook is de optie op Replay TV (TV Gemist) verkort van 7 naar 2 dagen.
Dat is fraai, je betaald voor de mogelijkheid tot opname. Die opnames behoren bij mij en mijn abonnement.
Het naar beneden stellen van het abonnement resulteert in afname van wat aan mij behoort! Dat is diefstal!!!! Ik heb recht op de door mij betaalde opnames! Dat kun je niet zomaar afnemen. Daar MOET Ziggo iets mee doen anders maak ik aangifte van diefstal.
Algemene voorwaarden artikel 12
U heeft betaald voor de terugkijk rechten zolang u dat abonnement had, het is normaal dat u nu die uitzendingen niet meer mag zien u heeft zelf bewust afstand gedaan van dat terugkijkrecht.
Mogelijk had dit beter uitgelegd moeten worden voor u deze beslissing nam.
De opnames behoren niet aan de klant die behoren ten allertijden tot de zender. Die ons via Ziggo die mogelijkheid bied.
Ik kwam hier gister dus ook achter... dit staat echt niet gecommuniceerd bij de abonnementen, alleen dat je idd niet kunt opnemen & terugkijken 2 ipv 7 dagen. Is hier iets aan te doen? Of is het weg is weg??? Vind dit echt waardeloos.
Het is zuur. Maar het is inderdaad, weg is weg.
bij tv start staat idd door opnemen een streep en een x ervoor
het lijkt mijn duidelijk dat bij downgrade van tv compleet/tv max naar tv start de recent opgenomen tv programma’s niet meer toegankelijk zijn,
wel hadden ze bij het downgrade een waarschuwing kunnen geven let op bij downgrade vervallen je opnames
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.