1
Vraag
2
Reacties
jd54

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opnames verdwenen na abonnementswijziging

Al mijn opnames zijn verdwenen! Waarschijnlijk omdat ik mijn abo heb gewijzigd.

Fraai ik heb betaald voor een abo met mogelijkheid voor opnames en wanneer ik datzelfde abonnement verlaag wist Ziggo maar meteen zonder enige waarschuwing al mijn opgeslagen opnames!!!!!

Stijlloos en niet acceptabel!

Uitgelicht
RoWi.

Level 20
  • 18504Reacties
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

U heeft betaald voor de terugkijk rechten zolang u dat abonnement had, het is normaal dat u nu die uitzendingen niet meer mag zien u heeft zelf bewust afstand gedaan van dat terugkijkrecht.

Mogelijk had dit beter uitgelegd moeten worden voor u deze beslissing nam.

 

De opnames behoren niet aan de klant die behoren ten allertijden tot de zender. Die ons via Ziggo die mogelijkheid bied.

12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 17128Posts
  • 3119Oplossingen
  • 8203Likes

Zit opnemen nog in je huidige pakket?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79261Posts
  • 5359Oplossingen
  • 23750Likes

Naar welk pakket ben je gegaan?

jd54
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blijkbaar niet

jd54
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internet Complete en TV Start Next (zonder bellen)
Mediabox Next Extra CI+ Module
Extra TV-pakket naar keuze: Ziggo Sport Totaal
6 maanden gratis Movies & Series XL (eindigt automatisch)
Internet, 80+ tv zenders, Ziggo GO, 2 dagen terugkijken, live tv pauzeren
Mediabox Next Additioneel product
Additioneel product Additioneel product

Pineapple

Level 16
  • 2056Posts
  • 193Oplossingen
  • 852Likes

In het TV Start abonnement heb je niet de optie om op te nemen. 

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 248Oplossingen
  • 665Likes

Ter verduidelijking; als je downgradet naar TV Start verlies je niet alleen de opnamemogelijkheid, maar ook de mogelijkheid om eerdere opnames terug te kijken. Ook is de optie op Replay TV (TV Gemist) verkort van 7 naar 2 dagen.

jd54
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is fraai, je betaald voor de mogelijkheid tot opname. Die opnames behoren bij mij en mijn abonnement.

Het naar beneden stellen van het abonnement resulteert in afname van wat aan mij behoort! Dat is diefstal!!!! Ik heb recht op de door mij betaalde opnames! Dat kun je niet zomaar afnemen. Daar MOET Ziggo iets mee doen anders maak ik aangifte van diefstal.

Steefb

Level 20
  • 17128Posts
  • 3119Oplossingen
  • 8203Likes

Algemene voorwaarden artikel 12

Steefb_0-1657906559156.png

 

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

U heeft betaald voor de terugkijk rechten zolang u dat abonnement had, het is normaal dat u nu die uitzendingen niet meer mag zien u heeft zelf bewust afstand gedaan van dat terugkijkrecht.

Mogelijk had dit beter uitgelegd moeten worden voor u deze beslissing nam.

 

De opnames behoren niet aan de klant die behoren ten allertijden tot de zender. Die ons via Ziggo die mogelijkheid bied.

Xibalba

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kwam hier gister dus ook achter... dit staat echt niet gecommuniceerd bij de abonnementen, alleen dat je idd niet kunt opnemen & terugkijken 2 ipv 7 dagen. Is hier iets aan te doen? Of is het weg is weg??? Vind dit echt waardeloos.

Pineapple

Level 16
  • 2056Posts
  • 193Oplossingen
  • 852Likes

Het is zuur. Maar het is inderdaad, weg is weg.

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10649Posts
  • 601Oplossingen
  • 3102Likes

@Xibalba 

bij tv start staat idd door opnemen een streep en een x ervoor 

65732C52-BF37-4E78-BEA4-5D110D2B8599.jpeg

 het lijkt mijn duidelijk dat bij downgrade van tv compleet/tv max naar tv start de recent opgenomen tv programma’s niet meer toegankelijk zijn,

wel hadden ze bij het downgrade een waarschuwing kunnen geven let op bij downgrade vervallen je opnames