Hallo. Ik heb via 1200 de next aangevraagd als vervanger van de mediabox xl. Was geen probleem. Nu heb ik nog wel aardig wat opnames, maar ga ervan uit, dat ik die niet kwijt ben. Staan immers niet meer op de harde schijf , maar in de cloud? De medewerker klantenservice bevestigde dit, maar voor de zekerheid stel ik de vraag ook nog eens op dit forum voordat ik de next installeer. B.v.d. voor jullie reacties. Gr. Ab
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je alleen overstapt naar de next blijven je opnames behouden.
Alleen als je een een abonnement opzegt of wijzigt naar abonnement zonder opnemen verdwijnen je opnames.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je alleen overstapt naar de next blijven je opnames behouden.
Alleen als je een een abonnement opzegt of wijzigt naar abonnement zonder opnemen verdwijnen je opnames.
👍👍👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.