Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi, sinds een week gebeurt het bij elke opname, dat het opgenomen programma waar ik naar kijk spontaan stopt. Dit is niet bij een pauze o.i.d. maar gewoon random. Daarna moet ik op "kijk verder" drukken om dus verder te kijken, maar vaak als ik daar op druk, stopt het opgenomen programma meteen weer binnen een seconde. Als ik dan weer op "kijk verder" druk, kan ik weer een tijdje kijken. Soms komt dit wel 2 of 3 keer voor per opname.
Ik heb de NEXT box al een reset gegeven, ook d.m.v. de stekker er enkele minuten uit te halen en naar fabrieksinstellingen terug gegaan. Dit mocht niet baten.
Wat kan ik nog meer doen?
De NEXT box is up-to-date....
Opgelost! Ga naar oplossing.
Top, en wat fijn dat je ons op de hoogte houd 🙂 Daarvoor dank!
Geniet van deze stralende middag.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...