Edwin010

Level 6
  • 133Posts
  • 2Oplossingen
  • 33Likes

Opnames spoelen doen vreemd / opnames South Park kloppen niet.

Goedendag,

 

Zijn er gevallen bekend de laatste tijd dat wanneer je een opname bekijkt en wilt bijvoorbeeld de reclames doorspoelen het verdergaan van afspelen van beeld niets doet? Er komt rechts bovenin een melding met 'een momentje geduld aub' en dan terug naar het programmascherm gaat met de tekst "Speel verder af". Soms loopt echter het programmageluid op de achtergrond wel door. Speedtest en de verbindingstest op de Next e.d. geeft een perfecte verbinding aan. Ook een fabrieksreset van de Next deed niets.

 

Ook zijn de opnames van South Park op Comedy Central zijn heel vervelend. De opnames beginnen halverwege de 'vorige' aflevering, dit zal echter aan Comedy Central liggen?

3 Reacties 3
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Edwin010

Jammer dat het terugkijken van opnames nu niet helemaal soepel verloopt. Ik wil toch de verbinding even met je onder de loep nemen. Heb je de Next draadloos of bekabeld verbonden met je modem? Als dat draadloos is, heb je dan de mogelijkheid om het eens bekabeld te testen?

Wat betreft Southpark, dat is inderdaad irritant! Voor opnames word de gids aangehouden, dus ik vermoed dat het daarin fout gaat. Dit zien we vaker en proberen we in kaart te brengen. Ik wil je daarom vragen het te melden in dit topic

Edwin010
Topicstarter
Level 6
  • 133Posts
  • 2Oplossingen
  • 33Likes

Hoi Rikst,

 

De Next is bekabeld aangesloten. Vanaf de Connectbox naar een switch, en dan met cat5 naar de Next toe.

Speedtest en Nextbox geven een prima verbinding aan, InternetSnelheid-HOOG, Kijk alles in Ultra HD.

 

Over South Park, ik ga het aangegeven topic even in,, tnx.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Bedankt voor je terugkoppeling @Edwin010! Is het mogelijk om het direct op het modem, zonder de switch er tussen, uit te testen? Ik ben benieuwd hoe het dan gaat. 

Uitgelicht topic