Ik heb ineens dat stemmen van mij opnames verdwenen zijn. Net of er een bepaalde track niet wordt opgenomen.
bij Ziggo app op telefoon en tablet heb ik dit niet. Hoe kan dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nu, ik was het al van plan, maar heb het woud der kabels maar even nagelopen en eea gecorrigeerd. Het lijkt erop dat ik hierdoor mijn probleem heb opgelost🤭.
thanx
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Zwollenaar1970
Ik lees dat je zelf al één probleem hebt uitgesloten: omdat het op je telefoon wèl goed werkt ligt het dus blijkbaar niet aan je opnames en is er dus niks mis met het geluid. Dat het geluid via je Mediabox XL niet helemaal lekker loopt, heb je dat bij een enkele opname, bij meerdere opnames of ook als je gewoon TV kijkt?
bij meerdere opnames
@Zwollenaar1970 voor zover ik het begrijp gaat er iets mis met de verbinding tussen de Mediabox XL en de server van Ziggo. Maar, gelukkig we hebben hier altijd nog een @Bert die alles weet van dingen waar de meesten niets van begrijpen. 😎
Het zal toch niet te maken hebben met de eco-instelling van mijn mediabox (Samsung 7400) te maken hebben?
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
Nu, ik was het al van plan, maar heb het woud der kabels maar even nagelopen en eea gecorrigeerd. Het lijkt erop dat ik hierdoor mijn probleem heb opgelost🤭.
thanx
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.