Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik had begrepen dat alle opnames in de cloud staan omdat de harde schijf na de upgrade uitgeschakeld is. Dus ik denk dat je na overstap naar de next box gewoon je opnames kunt bekijken.
Ik hoop dat ik het juist begrepen.
Je reageert op een oud topic, dat allang gesloten had moeten zijn.
3 jaar geleden werd de interne harde schijf van de horizon nog gebruikt, de situatie is nu heel anders.
Oh, al 3 jaar geleden.
Had ik niet door.
Maar had ik wel gelijk qua opgenomen programma's te kunnen kijken na overstap?
Hoi @rhartman_01,
Je hebt het helemaal goed begrepen hoor, je opnames staan in de cloud bij zowel de Mediabox XL als de Mediabox Next. Dus als je wisselt tussen een van deze mediaboxen hoef je je geen zorgen te maken, dan blijven je opnames gewoon in de cloud staan en kun je ze verder kijken op de nieuwe box.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.