1
Vraag
2
Reacties
Next step

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnames op de Mediabox XL bij overstap naar Next en zenderoverzicht Next

Net de aanbieding ontvangen om over te stappen naar Next.

Nu staan er nog veel opnames op de horizon box en die worden helaas niet overgezet naar de cloud. Da's jammer want dan zou het pas echt naadloos zijn.

Hoe lang na activering van de Next box kun je die opnames op de horizon box dan nog bekijken. Ik hoorde ergens 2 weken maar wie kan dit bevestigen?

Ook is een zenderoverzicht van complete en max nog niet te vinden op ziggo.nl

Heb nu een zelf samengesteld pakket.
Ik weet dat alle extra zenders 1:1 overgegaan.

Alvast Bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Meestal binnen 3 weken na beëindiging krijg je een herinnering van Ziggo dat je de Media Box XL moet terug sturen.

Beste wat je kan doen is je opname's even opzoeken via Google door uitzending gemist te tikken en dan programma, of Youtube afstruinen voor de afleveringen.

***Antwoord aangepast door moderator***

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Ik neem aan dat je je opnames terug kan kijken zolang je de horizon in huis hebt. Hij moet wel retour Ziggo. Op welke termijn weet ik niet.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Meestal binnen 3 weken na beëindiging krijg je een herinnering van Ziggo dat je de Media Box XL moet terug sturen.

Beste wat je kan doen is je opname's even opzoeken via Google door uitzending gemist te tikken en dan programma, of Youtube afstruinen voor de afleveringen.

***Antwoord aangepast door moderator***
Next step
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de antwoorden, ik weet genoeg.
rhartman_01

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik had begrepen dat alle opnames in de cloud staan omdat de harde schijf na de upgrade uitgeschakeld is. Dus ik denk dat je na overstap naar de next box gewoon je opnames kunt bekijken.

Ik hoop dat ik het juist begrepen. 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@rhartman_01 

Je reageert op een oud topic, dat allang gesloten had moeten zijn.

3 jaar geleden werd de interne harde schijf van de horizon nog gebruikt, de situatie is nu heel anders.

rhartman_01

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Oh, al 3 jaar geleden.

Had ik niet door.

Maar had ik wel gelijk qua opgenomen programma's te kunnen kijken na overstap? 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @rhartman_01,

Je hebt het helemaal goed begrepen hoor, je opnames staan in de cloud bij zowel de Mediabox XL als de Mediabox Next. Dus als je wisselt tussen een van deze mediaboxen hoef je je geen zorgen te maken, dan blijven je opnames gewoon in de cloud staan en kun je ze verder kijken op de nieuwe box. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic