1
Vraag
2
Reacties
leibrug

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnames op Next afspelen vanaf het punt waar ik gebleven was.

Het komt regelmatig voor dat ik opgenomen programma's afspeel en dan ergens in de opname stop. Als ik de opname vervolgens verder wil bekijken dan komt het regelmatig voor dat ik alleen de optie "kijken vanaf het begin" heb. Ik moet dan weer helemaal doorspoelen naar het punt waar ik de laatste keer was gebleven. Dit is niet bij alle opgenomen programma's het geval. En ik heb het nu dus over opnames, geen replay. Weet iemand de oorzaak of een oplossing? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ben je vlak bij het eind van het programma dan ziet de cloud dit als ''bekeken''

Hetzelfde bij het begin maar dan ''niet bekeken''

Anders komt bij mij ook sporadisch voor, dat kun je voorkomen door niet gelijk naar live tv te gaan, maar een return oid. als tussenstap te gebruiken..

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ben je vlak bij het eind van het programma dan ziet de cloud dit als ''bekeken''

Hetzelfde bij het begin maar dan ''niet bekeken''

Anders komt bij mij ook sporadisch voor, dat kun je voorkomen door niet gelijk naar live tv te gaan, maar een return oid. als tussenstap te gebruiken..

leibrug
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ga ik proberen. Dank voor de tip. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @leibrug,
Welkom op de community van Ziggo. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je de dag helemaal door moet spoelen naar het punt waar je gebleven was. Gelukkig lees ik dat @Steefb je de tip mee geeft om return als tussenstap te gebruiken en even opletten dat het niet aan het begin of einde gedaan wordt. Heb je deze tip uitgeprobeerd? Kun je laten weten of het hiermee wel lukt om de dag erna terug te kijken vanaf het punt waar je gebleven was? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic