Sinds enige tijd worden er opnames gemaakt va een programma dat ik een keer heb bekeken, het programma is nergens terug te vinden, staat dus niet in de opnamelijst, heb al een reset geprobeerd maar het wordt nog steeds opgenomen. Wie weet een oplossing
Opgelost! Ga naar oplossing.
Aha, duidelijk. De “Verder kijken” lijst is geen opname lijst. Deze lijst wordt automatisch bijgehouden. Je kunt daar niets aan toevoegen of verwijderen voor zover ik weet. Dus gewoon negeren als je het niet handig vindt.
Toch bedenk ik me nu dat dit voor sommige mensen een privacy issue kan betekenen. Ik zou het een heel goed idee vinden als deze functie kan worden uitgeschakeld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Onder de opnamelijst staat de geplande opnamelijst. Daar zou het dan bij moeten staan.
Wat je ook kunt doen is bij opname verwijderen kiezen voor: “verwijder alles en annuleer geplande opnames”.
Dolf dank voor je reactie, dit is nu juistg het probleem, het programma staat niet in de lijst geplande opnames, heb ook reeds, verwijder alle opnames en annuleer geplande opnames, geprobeert, toch wordt elke zaterdag het desbetreffende programma opgenomen, kan het opgenomen programma ook niet verwijderen, moet het eerst kijken dan is het weer even weg, Magic ????
Maar hoe kom je er dan bij dat het wordt opgenomen als het niet in de lijst staat? Waar zie je het dan? Kun je evt een foto bijvoegen?
Bekijk de lijst met geplande opnames eens in de Ziggo Go app op je tablet of telefoon, soms kun je daar net iets meer als op de Next zelf.
Hey @Frans v.V . Welkom hier! We helpen je hier graag verder.
De vragen die @Dolfff stelt kwamen ook direct bij mij op. Wat bedoel je precies? Wat zie je?
Hopelijk tot snel ^^.
Hallo allemaal,
Sorry voor het lange wachten, heb het e.e.a uitvoerig getest met dit als resultaat (is ook bij meerdere personen in mijn omgeving het geval), als ik een programma bekijk (geen opname) en dit om wat voor een reden dan stop (terwijl het programma dus nog niet is afgelopen) wordt het programma toch opgenomen en in de lijst verder kijken geplaatst. Het opgenomen programma is dan niet te verwijderen, maar moet eerst worden afgekeken (wie bepaald dat, dat ik dat wil zien???) of er moet naar het eind van de opname worden gegaan, en dan is de opname verwijderd, dit is reuze irritant, laat het aan de gebruiker zelf over wat hij wil afkijken/opnemen. Dus sloop deze functie eruit, bij de eerst volgende update.
mv.gr.
Aha, duidelijk. De “Verder kijken” lijst is geen opname lijst. Deze lijst wordt automatisch bijgehouden. Je kunt daar niets aan toevoegen of verwijderen voor zover ik weet. Dus gewoon negeren als je het niet handig vindt.
Toch bedenk ik me nu dat dit voor sommige mensen een privacy issue kan betekenen. Ik zou het een heel goed idee vinden als deze functie kan worden uitgeschakeld.
De "verder kijken” lijst is via ziggogo wel aan te passen / leeg te maken.
Goed punt! Ik heb het hier even nagevraagd. Het klopt, zoals @Steefb aangeeft, dat je programma's in de lijst “verder kijken” wel kunt verwijderen via Ziggo GO. En ik kan jullie vertellen dat dit bij een volgende update ook mogelijk gaat zijn via de mediabox 🙂
Beste SteefB,
Bedankt voor je reactie, alleen lijkt het mij niet logisch om via ziggogo de lijst verder kijken leeg te maken, je zou verwachten dat dit gewoon via een optie in de media Next kan.
mv.gr.
Frans v.V wrote:
Beste SteefB,
Bedankt voor je reactie, alleen lijkt het mij niet logisch om via ziggogo de lijst verder kijken leeg te maken, je zou verwachten dat dit gewoon via een optie in de media Next kan.
mv.gr.
We reageerden mooi tegelijk ;-). Dat zou wat mij betreft ook veel logischer zijn. En gelukkig; deze optie komt ook zeker!
Hallo allemaal,
Probleempje is dan straks opgelost, in ieder geval dank allemaal voor jullie respons, en prettige feestdagen, (zonder storingen)
mv.gr.
Frans
Graag gedaan
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.