1
Vraag
2
Reacties
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes

Opnames in de wolken - dus ook "overdraagbaar"?

H(all)o,

Ik heb nu de Mediabox Next. Op de XL stonden nog wat opnames op de schijf. Jammer maar helaas.. Ik neem aan dat mocht de MB Next het begeven de opnames in 'the cloud' nog gewoon beschikbaar zijn op een eventuele volgende MB Next?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23715Posts
  • 1052Oplossingen
  • 7555Likes
De opnames in de Media Box Next kan je ook in de Ziggo Go app bekijken als een Next het begeeft.
ook al begeeft hij het niet, je kunt nu overal in de EU genieten van je Ziggo Abonnement en opnames terug kijken en series/films via de Next maar ook Ziggo Go want de app en de Next communiceren met elkaar in de app is ook je Media Box zichtbaar.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23715Posts
  • 1052Oplossingen
  • 7555Likes
De opnames in de Media Box Next kan je ook in de Ziggo Go app bekijken als een Next het begeeft.
ook al begeeft hij het niet, je kunt nu overal in de EU genieten van je Ziggo Abonnement en opnames terug kijken en series/films via de Next maar ook Ziggo Go want de app en de Next communiceren met elkaar in de app is ook je Media Box zichtbaar.
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Boompieapp wrote:
H(all)o,

Ik heb nu de Mediabox Next. Op de XL stonden nog wat opnames op de schijf. Jammer maar helaas.. Ik neem aan dat mocht de MB Next het begeven de opnames in 'the cloud' nog gewoon beschikbaar zijn op een eventuele volgende MB Next?

Ja.
Boompieapp
Topicstarter
Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
OK.. helder
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic