1
Vraag
2
Reacties
Jan048

Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Opnamen starten te laat.

Mijn opnames starten altijd te laat met afspelen, ik moet elke opname terug spoelen naar het begin van de opnames.

Bij de XL kon ik de begintijd en eindtijd instellen meen ik, maar bij de Next kan ik nergens iets vinden.

Gr. Jan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64739Posts
  • 4520Oplossingen
  • 17371Likes

Dat kon met de Mediabox XL alleen met de oude software, niet met de nieuwe software.

Als het goed is start een programma bij het begin, ik ervaar de laatste dagen ook een paar keer terugspoelen, eerder ging het heel strak vanaf het begin.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64739Posts
  • 4520Oplossingen
  • 17371Likes

Dat kon met de Mediabox XL alleen met de oude software, niet met de nieuwe software.

Als het goed is start een programma bij het begin, ik ervaar de laatste dagen ook een paar keer terugspoelen, eerder ging het heel strak vanaf het begin.

Jan048
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Ik vind het maar lastig als ik een serie opneem dat ik iedere keer moet terug spoelen, misschien dat het nog eens veranderd wordt.

Ook het bepalen hoelang de opname door lopen moet mis ik, maar er staat wel tegenover dat ik nu stroom spaar. 😁

Gr. Jan

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8856Posts
  • 556Oplossingen
  • 2177Likes

kun je aangeven bij welke programma’s het

probleem is zender datum tijd ?

dan kan een moderator het doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling 

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2529Posts
  • 344Oplossingen
  • 994Likes

Hi @Jan048
Als aanvulling op @anoniemforum mag je het hier melden wanneer er iets mis gaat in de gids.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic