HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mijn opnames starten altijd te laat met afspelen, ik moet elke opname terug spoelen naar het begin van de opnames.
Bij de XL kon ik de begintijd en eindtijd instellen meen ik, maar bij de Next kan ik nergens iets vinden.
Gr. Jan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat kon met de Mediabox XL alleen met de oude software, niet met de nieuwe software.
Als het goed is start een programma bij het begin, ik ervaar de laatste dagen ook een paar keer terugspoelen, eerder ging het heel strak vanaf het begin.
Dat kon met de Mediabox XL alleen met de oude software, niet met de nieuwe software.
Als het goed is start een programma bij het begin, ik ervaar de laatste dagen ook een paar keer terugspoelen, eerder ging het heel strak vanaf het begin.
Ik vind het maar lastig als ik een serie opneem dat ik iedere keer moet terug spoelen, misschien dat het nog eens veranderd wordt.
Ook het bepalen hoelang de opname door lopen moet mis ik, maar er staat wel tegenover dat ik nu stroom spaar. 😁
Gr. Jan
kun je aangeven bij welke programma’s het
probleem is zender datum tijd ?
dan kan een moderator het doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling
Hi @Jan048
Als aanvulling op @anoniemforum mag je het hier melden wanneer er iets mis gaat in de gids.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...