1
Vraag
2
Reacties
Donleo

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opnamen na update 4.43 alleen nog in lijst te bekijken

Na update 4.43 kun je de opnamen alleen nog via een lijst oproepen. 
Ziggo hebben jullie dit bewust gedaan. 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Die afbeeldingen  zie je niet via de voice control wel via > :ab_hoofdmenu:  > opnames.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Die afbeeldingen  zie je niet via de voice control wel via > :ab_hoofdmenu:  > opnames.

Donleo
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tot 23-102022 heb ik dat wel kunnen zien en na de update niet meer. 
Bedankt voor de tip. 👍

Ztevil

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Waarom geen twee commando's ? 

- Opnamelijst

- Opnames

Of een keuze in het menu voor lijst /afbeeldingen - view

 

Jullie drukken het weer door de strot

Ztevil

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dus we hebben voice control, maar om het menu te krijgen wat de helft van jullie klanten prettig vinden moet je 4 handelingen met de RC uitvoeren...

Ztevil

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Persoonlijk vind ik de lijst-view prima. Ik vond de plaatjes view voor opnames vanaf het begin al onnodig.

Mijn moeder van 74 was eindelijk een beetje gewend aan de voice control en het menu met de plaatjes. Na een aantal jaren Horizon Box met de zeer gebruikers onvriendelijke interface (en de HW ellende) is de Next een voor haar een verademing geweest. 

 

Deze wijziging is voor mensen die slecht wennen aan veranderingen in de user interface echt frustrerend. Het zou hetzelfde zijn als je de lineaire horizontale TV gids opeens vervangt door de 'grote' Verticale TV gids per kanaal als je "tv gids" zegt, en dit niet zou kunnen veranderen. En voor mensen die de oude gids zouden willen deze alleen via twee menu 's kunnen oproepen.

 

Dit soort wijzigingen beginnen weer 'Horizon'-achtige trekken te krijgen waarbij de logica ontbreekt. Ik vraag me ook af wat hier de achterliggende gedachte bij is geweest. 

 

Nu kan ik niet uitleggen waarom "haar" menu niet met voice command "want dat was zo makkelijk" te openen is en dat ze nu weer door menu's moet graven.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic