Ik zie alleen nog maar twee opnames in mijn lijst staan de rest is onderin buiten beeld en niet te zien
Nog meer mensen hier last van
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt!
De voorbeelden zijn nu verzameld en er is een ticket aangemaakt. Het wordt nog onderzocht. Ik hou jullie op de hoogte!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goed dat je dit aangeeft met een foto, hier geen last.
Heb je de Media Box al even van de stroom gehaald om het weer goed te krijgen, door de schakelaar even om te zetten achter op de box.
Ja al een paar keer
Ook al terug gezet naar fabrieks instellingen
Gaat 1 of 2 dagen goed dan zelfde probleem weer
Dan ga ik dit doorgeven aan de moderators, zodat die kunnen kijken wat er met de Media Box mis is.
Hoe staat je beeld resolutie op 1080i of 4K en is deze uitgerekt of 4:3 op de Next instellingen.
Als je naar beneden gaat met pijltjes, kom je dan wel bij de overige 3 opnames?
Kun je es proberen te sorteren op nieuwste? Misschien deze sortering togglen.
Instellingen staan nu weer op automatisch
De 4k en 1080 beide geprobeerd maar geen verschil
4:3 staat op uitgerekt
Ik kom wel bij de andere opnames maar ik zie niet welke ik selecteer
Sorteren heeft geen invloed
Ik heb zostraks de next weer terug gezet naar fabrieks instellingen en dan is het weer goed
Dit duurt ongeveer 2 dagen dan zelfde probleem weer
Hey @Wijnand 1983 . Welkom hier!
Wat een super raar verschijnsel, zeg. Dit is voor mij een hele nieuwe. Nu werkt het momenteel weer, hou je ons op de hoogte wanneer het toch weer fout gaat?
Het is zeker weten een bug. Heeft niks te maken met instellingen of resolutie of wat dan ook. Dan had de pagina er afgekapt of uitgerekt uitgezien oid. De Next introduceert lege regels zo lijkt het. En dat gebeurt dan na een hele specifieke volgorde van handelen, anders hadden we dit vaker gezien. Voor mij ook een first.
Als het weer optreedt zou ik toch es een frontpanel reset doen. Je opnames en geplande opnames blijven bewaard. Je instellingen raak je wel kwijt.
Hey @Wijnand 1983 . We zijn inmiddels bijna een week verder. Hoe gaat het? 🙂
Hij is nu 1 regel gezakt
Kan gelukkig nog wel alles zien
Het gaat nu niet zo snel als eerst
Voorheen elke 2 dagen
Nu dus 1 regel in ongeveer een week
Leuke uitdaging deze, Lycke. Heeft alle kenmerken van een bug. Maar dan zou je meer meldingen verwachten.
Ik kijk vast verkeerd, maar je hebt 5 opnames en ziet er 5 nu, toch?
@Lycke Ziggo Je ziet nu een “zwarte" regel waar hij niet hoort. Volgens TS worden er dat steeds meer. Vergelijk de beide plaatjes maar.
Kijk goed Lycke. De eerste opname moet normaal gesproken direct onder de heading zitten. Nu zit er een lege regel tussen en dat hoort niet. Dit is voor de TS dus het begin van het probleem wat steeds erger wordt omdat er steeds meer lege regels komen. Precies zoals @Wijnand 1983 omschrijft.
En ik zie nog iets vreemds: tussen de eerste en tweede opname zit ook teveel ruimte! Bij mij zijn al die tussenruimtes gelijk.
Ik denk dat hier nog een frontpanel reset geprobeerd kan worden (of jullie geheime deep-deep-deep-reset). Helpt dat niet, dan Next vervangen.
Yes, ik zie het nu ook. Het is echt een heel vreemde. Zojuist mijn collega's er ook bijgehaald en die hebben dit nog nooit gezien.
Extra irritant voor jou, maar wel een heel interessante voor ons. Hoe dan ook kan het niet zo zijn dat je hier mee blijft zitten. Ik wil graag nog 1 specifieke reset uitproberen. De stappen hiervoor stuur ik je even via een privébericht (deze delen we niet openbaar, omdat dan iedereen dit zomaar kan gaan proberen en wanneer dit niet nodig/gewenst is kan het onnodig dingen stukmaken). Laat je ons dan de komende tijd weer weten hoe het gaat?
Ik heb zojuist de front panel reset uitgevoerd
Alles is correct opnieuw geïnstalleerd
Ik ga in de gaten houden of het probleem opnieuw plaats vindt
Dank voor nu voor de ondersteuning
Ik ben benieuwd. Laat je het ook even weten tzt als het probleem hiermee is opgelost?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.