MelleBosma
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opname niet ingesteld via Ziggo GO



Hallo.

Ik krijg deze melding terwijl ik thuis niks in de mediabox aan instellingen heb verandert. Hoe kan dit dan?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Akoni
Gedreven Ontdekker
  • 9Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Probleem opgelost, box 30 seconden van de stroom, did the trick! 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Reacties
  • 318Oplossingen
  • 236Likes
Hoi Melle,

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Het zou zelfs kunnen dat de opname wel is ingepland voor je. 🙂 Heb je nog steeds last van deze melding?

Groet,
Thijs
Akoni
Gedreven Ontdekker
  • 9Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ook hier heb ik steeds deze melding terwijl energieverbruik op hoog staat en de box aan.
Ziggo Go app en via Horizon tv online
Ook via de AB is er geen opname te plannen, alleen progamma's opnemen terwijl je kijkt lukt.
Akoni
Gedreven Ontdekker
  • 9Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Probleem opgelost, box 30 seconden van de stroom, did the trick! 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht topic