Kristy02

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opname na update XL box

Sinds een week is de mediabox XL geupgrade. 

 

Echter loop ik hier tegen problemen aan. Bij het instellen van opnames vind ik het fijn om de hele serie/seizoen op te nemen zonder de herhalingen.

Maar nu heb je alleen de keus om alles op te nemen. Ik keek of je dit kon aanpassen via ingestelde opnames, deze optie lijkt er te zijn aangezien er achter elke aflevering een prullenbakje staat. 

Alleen wanneer je hier op klikt krijg je alleen de mogelijkheid : annuleer de hele serie/ of sluit.

Je kan ze dus niet afzonderlijk verwijderen. 

Hierdoor komt alles bij je opnames te staan waardoor het onoverzichtelijk wordt. 

Geprobeerd op zenders, Ned, rtl, sbs, tlc

 

Volgende probleem, ik ben een programma aan het kijken via Replay TV. Dit kijken ben ik halverwege gestopt, nu ik het weer wil kijken had ik verwacht dat je de opname kon hervatten. Dit was voor de upgrade wel het geval. 

Dit is nu niet meer mogelijk waardoor het programma weer vanaf vooraan start, ik niet meer weet waar ik exact was en de reclames ook weer volledig moet kijken. 

 

Ik hoop dat beide problemen snel opgelost worden! 

IMG_20210206_232426.jpg

IMG_20210206_232444.jpg

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

heb je dat bij alle programma’s? series

Kristy02
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Betreft de opnames wel, heb dit op tiental zenders en programma's geprobeerd maar overal hetzelfde probleem. 

 

Replay TV heb ik 2x uitgeprobeerd. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

denk dat het met de cloudopname heeft te maken dat die geen onderscheid kan maken tussen nieuwe

afleveringen en herhalingen

Uitgelicht topic