1
Vraag
2
Reacties
Marquee B

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Oplossing LG42C2LB voor gebruik met CI+

Hi,

 

Ik heb al iets langs zien komen op het forum, maar weet niet of mijn probleem dezelfde is of dezelfde oplossing heeft. Ik heb sinds kort een nieuwe TV, de LG42C26LB maar die blijkt niet gecertificeerd te zijn en dus de service niet gegarandeerd. Op het andere topic lijkt herladen van de zenders te helpen, bij mij niet. 

 

Wat werkt er wel. Alle zenders worden geladen, alle info over alle zenders is beschikbaar, maar niet alle zenders geven beeld. Dit betreft de zenders o.a. RTL, Veronica, SBS, BBC first, etc. Andere doen het weer prima

 

Melding op de zenders die niet doorkomen is: "programma is gecodeerd. Controleer....."

Is hier een oplossing voor? Liefst met behoud CI+

 

Alvast dank

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marquee B
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nee het is deze....

 

En ik zie dat het een oude module is.... Ik vond dit....

Module is gecertificeerd voor: Ziggo | Caiway | Delta | Kabelnoord | Zeelandnet
LET OP!! Deze module is alleen geschikt voor televisies van 2013 en ouder.

 

MarqueeB_0-1669557799762.png

Dat zou dan het probleem zomaar kunnen zijn

 

 

 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Steefb

Level 19
Expert
  • 13166Posts
  • 2573Oplossingen
  • 5129Likes

Is je tv een nederlands model?

 

Heb je de eerste installatie gedaan zonder module?

 

Gebruik dit stappenplan.

TV installeren | Klantenservice | Ziggo

youriy

Level 17
Expert
  • 2523Posts
  • 136Oplossingen
  • 535Likes

En wat staat er bij .... ? en heb je dat ook gedaan?

Marquee B
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi Steef,

 

Zover ik kan zien wel. Verder heb ik de installatie gevolgd via het stappenplan. uiteindelijk lukt de laatste stap niet. Alles wordt dus wel opgehaald, maar blijft gecodeerd. Zie ook bijgaande fotoosTV1.jpegTV2.jpeg

Marquee B
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hierboven een paar afbeeldingen (de foutmeldingen) toegevoegd bij de reactie van Steef. Bedoel je dat?

Of de module goed zit heb ik gecontroleerd, Die wordt ook herkend

youriy

Level 17
Expert
  • 2523Posts
  • 136Oplossingen
  • 535Likes

@Marquee B  schreef:

Ik heb hierboven een paar afbeeldingen (de foutmeldingen) toegevoegd bij de reactie van Steef. Bedoel je dat?

Of de module goed zit heb ik gecontroleerd, Die wordt ook herkend


Waarom zegt de tv dan " uw tv is......". Meestal krijg je die melding bij een ouder type module. Wat voor module en smartcard worden er gebruikt.

Marquee B
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@SMIT geloof ik en kaart is van IRDETO

youriy

Level 17
Expert
  • 2523Posts
  • 136Oplossingen
  • 535Likes
Marquee B
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nee het is deze....

 

En ik zie dat het een oude module is.... Ik vond dit....

Module is gecertificeerd voor: Ziggo | Caiway | Delta | Kabelnoord | Zeelandnet
LET OP!! Deze module is alleen geschikt voor televisies van 2013 en ouder.

 

MarqueeB_0-1669557799762.png

Dat zou dan het probleem zomaar kunnen zijn

 

 

 

youriy

Level 17
Expert
  • 2523Posts
  • 136Oplossingen
  • 535Likes

Inderdaad, dat zal het zijn.

Marquee B
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt @youriy  en @Steefb  voor het meedenken!

RoWi.

Level 20
Expert
  • 15777Posts
  • 678Oplossingen
  • 4978Likes

Even mee gedacht zit de smartcard wel juist in de module? Een module kan maar op één manier in een TV, de smartcard is een ander verhaal deze moet wel met de chip aan de juiste kant zitten.

 

Dat geschreven hebbend kan de module zelf het probleem zijn. Dan is het of een kwestie van een module en smartcard via Ziggo huren, of zelf een module kopen en de huidige smartcard daarin  stoppen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic