Hi,
Ik heb al iets langs zien komen op het forum, maar weet niet of mijn probleem dezelfde is of dezelfde oplossing heeft. Ik heb sinds kort een nieuwe TV, de LG42C26LB maar die blijkt niet gecertificeerd te zijn en dus de service niet gegarandeerd. Op het andere topic lijkt herladen van de zenders te helpen, bij mij niet.
Wat werkt er wel. Alle zenders worden geladen, alle info over alle zenders is beschikbaar, maar niet alle zenders geven beeld. Dit betreft de zenders o.a. RTL, Veronica, SBS, BBC first, etc. Andere doen het weer prima
Melding op de zenders die niet doorkomen is: "programma is gecodeerd. Controleer....."
Is hier een oplossing voor? Liefst met behoud CI+
Alvast dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nee het is deze....
En ik zie dat het een oude module is.... Ik vond dit....
Module is gecertificeerd voor: Ziggo | Caiway | Delta | Kabelnoord | Zeelandnet
LET OP!! Deze module is alleen geschikt voor televisies van 2013 en ouder.
Dat zou dan het probleem zomaar kunnen zijn
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is je tv een nederlands model?
Heb je de eerste installatie gedaan zonder module?
Gebruik dit stappenplan.
En wat staat er bij .... ? en heb je dat ook gedaan?
Hi Steef,
Zover ik kan zien wel. Verder heb ik de installatie gevolgd via het stappenplan. uiteindelijk lukt de laatste stap niet. Alles wordt dus wel opgehaald, maar blijft gecodeerd. Zie ook bijgaande fotoos
Ik heb hierboven een paar afbeeldingen (de foutmeldingen) toegevoegd bij de reactie van Steef. Bedoel je dat?
Of de module goed zit heb ik gecontroleerd, Die wordt ook herkend
@Marquee B schreef:Ik heb hierboven een paar afbeeldingen (de foutmeldingen) toegevoegd bij de reactie van Steef. Bedoel je dat?
Of de module goed zit heb ik gecontroleerd, Die wordt ook herkend
Waarom zegt de tv dan " uw tv is......". Meestal krijg je die melding bij een ouder type module. Wat voor module en smartcard worden er gebruikt.
@SMIT geloof ik en kaart is van IRDETO
Nee het is deze....
En ik zie dat het een oude module is.... Ik vond dit....
Module is gecertificeerd voor: Ziggo | Caiway | Delta | Kabelnoord | Zeelandnet
LET OP!! Deze module is alleen geschikt voor televisies van 2013 en ouder.
Dat zou dan het probleem zomaar kunnen zijn
Inderdaad, dat zal het zijn.
Even mee gedacht zit de smartcard wel juist in de module? Een module kan maar op één manier in een TV, de smartcard is een ander verhaal deze moet wel met de chip aan de juiste kant zitten.
Dat geschreven hebbend kan de module zelf het probleem zijn. Dan is het of een kwestie van een module en smartcard via Ziggo huren, of zelf een module kopen en de huidige smartcard daarin stoppen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.