1
Vraag
2
Reacties
ad.voesenek

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opgenomen uitzending stopt halverwege.

We kijken naar de opgenomen uitzending van de Voice of Holland. Deze uitzending heeft 5 pauzes. Bij pauze 4 stopt de opname en moeten weer van begin af aan vooruit spoelen tot na pauze 4. Daarna kunnen we de opname verder bekijken. Dit probleem blijft ook bij andere opnames terugkeren en is erg vervelend. Wat doet Ziggo aan dit probleem?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Zullen we het bij 1 topic houden? Dat is een stuk overzichtelijker 🙂 

Bekijk in context

8 Reacties 8

Niet van toepassing

Voordat het programma weer begint iets eerder weer op play drukken.

Iedereen heeft dit met de next. Even weten hoe je hier mee om moet gaan. Succes 🙂

ad.voesenek
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Peter, bedankt voor de tiip. Bij ons stopt de opname als we het doorspoelen van pauze 4 starten. Bij welke topic kan ik meer lezen over dit probleem.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@ad.voesenek Dit probleem wordt niet zo vaak gemeld, maar is wel bekend bij Ziggo en er wordt aan gewerkt om dit irritante gedrag op te lossen, las ik ergens, kan het zo snel niet terugvinden waar.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Heeft dit niet te maken met de snelheid van doorspoelen? De Next schiet op de hoogste snelheid soms door naar het eind.

Een lagere snelheid gebruiken helpt. Of spoelen via de menu rechts/links toetsen zoals ik doe. Vasthouden van die toetsen laat een klein beeldje zien waar je bent en het gaat erg snel. Ik gebruik de FF en REV toetsen bijna niet.

En dit zou inderdaad opgelost zijn maar niet helemaal blijkbaar.

ad.voesenek
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wij doen dat ook zoals jij het doet. We laten de uitzending bv tot pauze 4 gewoon zijn gang gaan. We willen dan bij pauze 4 doorspoelen. Al bij het begin stopt de opname en kunnen we weer vooraan beginnen met doorspoelen etc.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Welke toetsen worden er bij het spoelen gebruikt?

De mediaknoppen "14" of pijltjes toetsen "6".  Bij gebruik van pijltjes heb ik nog niet meegemaakt dat de Next stopt.

togram31

Level 5
  • 54Posts
  • 5Oplossingen
  • 9Likes

Kijk hier eens wellicht dat je hier voorlopig mee geholpen bent.

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/doorspoelfouten-68112

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Zullen we het bij 1 topic houden? Dat is een stuk overzichtelijker 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic