Vraag
Reacties
Paulien01
Level 1

Opgenomen programma's beginnen niet bij start van de opname

Sinds een aantal weken beginnen mijn opgenomen programma's niet bij de start van de opname, maar na 5 minuten. Je ziet ook op de tijdlijn 05.00 staan, en dan is het programma al 5minuten bezig, en moet ik telkens 5 minuten terugspoelen om bij de start van het opgenomen programma te komen. Voorheen begon een opname altijd wat eerder dan de start van het programma, maar nu begint het meteen als je 5 minuten teruggespoeld hebt. Dus als een programma iets eerder zou starten, dan mis je het begin. Ik heb al  contact gehad met Ziggo, maar de medewerker wist geen oplossing. (Zal ook niet vreemd zijn, want het was haar eerste werkdag bij de klantenservice). Zijn er meer mensen die dit hebben ? Of weet iemand een oplossing ?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Er zijn verschillende programma's en zenders die beginnen net te laat en een aantal te vroeg.

Ziggo is hier van op de hoogte en is bezig om dit te repareren las ik in een ander topic.

0 Kudos
Paulien01
Level 1
Topicstarter

De programa's worden wel vanaf het begin opgenomen, maar het afspelen begint bij alle programma's op 5 min na het begin. Dus ik moet altijd 5 min terugspoelen. Ik heb hierover ook contact gehad met Ziggo

0 Kudos
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Paulien01 en van harte welkom op de Community!

Erg vervelend dat jij ook last hebt van dit probleem. Het is bij ons bekend en staat onder de aandacht. In dit verzameltopic kun je er meer over lezen. Daar plaatsen we ook de laatste ontwikkelingen en updates.

0 Kudos