Sinds een aantal weken beginnen mijn opgenomen programma's niet bij de start van de opname, maar na 5 minuten. Je ziet ook op de tijdlijn 05.00 staan, en dan is het programma al 5minuten bezig, en moet ik telkens 5 minuten terugspoelen om bij de start van het opgenomen programma te komen. Voorheen begon een opname altijd wat eerder dan de start van het programma, maar nu begint het meteen als je 5 minuten teruggespoeld hebt. Dus als een programma iets eerder zou starten, dan mis je het begin. Ik heb al contact gehad met Ziggo, maar de medewerker wist geen oplossing. (Zal ook niet vreemd zijn, want het was haar eerste werkdag bij de klantenservice). Zijn er meer mensen die dit hebben ? Of weet iemand een oplossing ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er zijn verschillende programma's en zenders die beginnen net te laat en een aantal te vroeg.
Ziggo is hier van op de hoogte en is bezig om dit te repareren las ik in een ander topic.
De programa's worden wel vanaf het begin opgenomen, maar het afspelen begint bij alle programma's op 5 min na het begin. Dus ik moet altijd 5 min terugspoelen. Ik heb hierover ook contact gehad met Ziggo
Goedemiddag @Paulien01 en van harte welkom op de Community!
Erg vervelend dat jij ook last hebt van dit probleem. Het is bij ons bekend en staat onder de aandacht. In dit verzameltopic kun je er meer over lezen. Daar plaatsen we ook de laatste ontwikkelingen en updates.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.