Regelmatig worden opgenomen afleveringen van series (bijvoorbeeld series van RTL4) tijdens het kijken via Ziggo Go plotsklaps beëindigd met de melding "deze video is niet beschikbaar". Als we het daarna proberen op onze TV (via opnames) dan is de aflevering gewoon te bekijken.
Is er mogelijk iets niet goed functionerend in Ziggo Go?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
is het via de Ziggo go app op smartphone of tablet of via Ziggogo.tv op pc ?
Het is via de Ziggo go app op een tablet (nieuwe iPad mini.
Bijgaand schermafbeelding van de melding.....
Heb gereageerd in de verzamel topic. Hopelijk wordt er snel een oplossing gevonden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.