Vraag
Reacties
Paul68
Level 6

Opgenomen aflevering wordt plotsklaps beëindigd tijdens het kijken.

Regelmatig worden opgenomen afleveringen van series (bijvoorbeeld series van RTL4) tijdens het kijken via Ziggo Go plotsklaps beëindigd met de melding "deze video is niet beschikbaar". Als we het daarna proberen op onze TV (via opnames) dan is de aflevering gewoon te bekijken. 

Is er mogelijk iets niet goed functionerend in Ziggo Go? 

0 Kudos
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

is het via de Ziggo go app op smartphone of tablet of via Ziggogo.tv op pc ?

0 Kudos
Paul68
Level 6
Topicstarter

Het is via de Ziggo go app op een tablet (nieuwe iPad mini.

Bijgaand schermafbeelding van de melding.....

 

Paul68_0-1736586609689.jpeg

 

0 Kudos
Steefb
Level 20
Paul68
Level 6
Topicstarter

Heb gereageerd in de verzamel topic. Hopelijk wordt er snel een oplossing gevonden.

0 Kudos