Ik heb wat vragen gesteld in dit topic:
maar het blijft maar stil.
Klopt het dat "opgeloste" topics niet meer worden gelezen/behandeld?
Groet en bedankt
Patrick Vermeer
Opgelost! Ga naar oplossing.
Netjes opgelost in genoemd topic!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het soort aanpassingen waarin het in dat topic over gaat heeft tijd nodig.
Daarnaast lezen wel altijd ziggo medewerkers mee, maar als ze niets te melden hebben doen ze dat ook niet.
Voor dit soort vragen is nogal wat specifieke kennis nodig. Dat moet dus ook weer verder nagevraagd worden. Jouw reacties zijn nog geen 6 uur geleden.
Of het bij jou door die bt2020 komt is lang niet zeker.
Ik ben bijvoorbeeld weken bezig geweest mijn nieuwe philips een beetje acceptabel te krijgen.
Struin eerst het internet af naar beste instellingen voor je tv, daarna is het niet ongebruikelijk dat je zelf andere instellingen toch beter vindt.
En dan nog de mogelijkheid van een defect.
Ik heb natuurlijk bovenstaand allang uitgezocht en al 2 dagen allerlei combinaties van instellingen geprobeerd (dik 8 uur tijd in gestopt). Niks helpt.... en het lijkt toch een LG OLED specifiek probleem te zijn, dat kan je in dat betreffende topic lezen. Ik ben verder geen leek met deze stof... Ik vraag me ook hoofdzakelijk af of deze dingen nog behandeld worden in een ouder topic.
Zoja, dan wacht ik netjes af!
Netjes opgelost in genoemd topic!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.